Amazon węszy okazję
Pandemia koronawirusa sprawiła, że rynek gier odnotowuje znaczące wzrosty. Popularni sportowcy także chętnie pokazują swoje umiejętności w rozgrywkach sieciowych. Większość z nich streamuje na Twitchu, platformie należącej do Amazona. Amerykańska firma chce wykorzystać rosnącą popularność serwisu i wprowadzić do niego unikalne treści, których póżno było tam szukać dotychczas. Do informacji o prawdopodobnych formatach, które znajdą się na tym serwisie dotarł Bloomberg.
Będzie co oglądać!
Nowe formaty mają formułą przypominać znanego nam Big Brothera. Będą to transmisje na żywo nieoskryptowanych seriali typu reality show. Każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, ponieważ wachlarz planowanych produkcji jest szeroki. Wśród nich znajdziemy programy randkowe, teleturnieje, rozmowy, a także coś dla fanów sportu i muzyki. Według planów nowe formaty mają ukazywać się maksymalnie 3 odcinki w tygodniu.
Celują w młodych
Amazon zdaje sobie sprawę z charakteru Twitcha i opublikował grupę docelową, którą chcą zainteresować nowymi treściami. Firma przewiduje, że planowane produkcje zainteresują głównie mężczyzn w wieku od 18 do 24 lat, ponieważ to oni stanowią największą grupę widzów transmisji dostępnych na Twitchu. Budżet, jaki amerykański gigant przeznaczy na ten cel nie wydaje się zbyt duży. Tygodniowo Amazon planuje wydawać od 50 do 250 tysięcy dolarów. Nie znamy jeszcze daty premiery pierwszych odcinków, jednak biorąc pod uwagę niezbyt zaawansowane zaplecze techniczne produkcji, nie będzie musieli na nie czekać zbyt długo.
Autor: Konrad Lubaszewski