Nowa marka Anny Lewandowskiej
Anna Lewandowska właśnie rozpoczęła kolejny biznes. Tym razem trenerka chce podbić rynek kosmetyczny. Stworzyła własną markę Phlov by Anna Lewandowska, która ma oferować ekologiczne produkty do pielęgnacji całego ciała. W sklepie internetowym marki ruszyła przedsprzedaż, a kosmetyki wkrótce mają być dostępne w perfumeriach Sephora. Jak zdradziła Lewandowska, w recepturach jej kosmetyków wykorzystywane są „rewolucyjne odkrycia z dziedziny neuronauki”.
Anna Lewandowska pozuje w stringach
Lewandowska aktywnie promuje swoją nową markę w mediach społecznościowych. Na jej profilu na Instagramie, gdzie trenerka jest obserwowana przez ponad 2,3 mln osób, pojawiają się kolejne posty, w których Lewandowska przekonuje o doskonałych właściwościach swoich produktów. Na potwierdzenie swoich słów publikuje zdjęcia, na których dumnie prezentuje swoje wysportowane ciało. Na jednym z nich pozuje w stringach, zachwalając balsam ze swojej linii kosmetyków.
„Stosowany przed ćwiczeniami stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, pomagając wymodelować i wyszczuplić sylwetkę. I to nie jest produkt ani chwyt marketingowy z serii – zmień ciało w kilka dni. To nie tutaj takie rzeczy! Połącz trening z pielęgnacją! Balsam ten wydłuża proces metaboliczny tak samo jak tabata” – przekonuje trenerka.
Autor: Maria Staroń