Ariana Grande to artystka, którą uwielbiają miliony ludzi z całego świata. Uważana za głos pokolenia wokalistka na samym Instagramie obserwowana jest przez ponad 113 milionów osób. Jej koncerty to ogromny sukces marketingowy, gdyż wyprzedają się w przeciągu sekund. Do tego jej popularność nie jest podparta skandali, których artystka stara się unikać jak ognia. Po zamachu w Manchesterze zorganizowała charytatywny koncert z udziałem gwiazd, na którym zebrano aż 9 milionów funtów dla ofiar tragedii.
Reebok nie mógł lepiej trafić. Młoda gwiazda, która nie tylko nie przyniesie wstydu marce, może przynieść mnóstwo nowych klientów. Ariana ma bowiem rzeszę fanek, które naśladują jej wyrazisty styl.
"Tak jak Reebok, stanowczo popieram tych, którzy nie boją się wyrażać siebie, podkreślają swoją indywidualność i przekraczają granice swoich możliwości. Przesłanie marki zachęcające do bycia pewnym siebie oraz ciągłego samodoskonalenia jest zgodne z tym, jak sama staram się żyć. Jestem zaszczycona, że mogę być ambasadorką firmy, której misją jest inspirowanie ludzi do stawania się najlepszą wersją siebie" – powiedziała artystka o podjętej współpracy.
Ariana Grande ogłosiła też współpracę z Reebokiem na swoim Instagramie.