Awaria PKO BP częściowo usunięta, ale wciąż są utrudnienia w korzystaniu z kont!

Wciąż trwają prace naprawcze po wielkiej awarii systemu w PKO. W wyniku usterki technicznej wielu klientów tego banku miało poważne problemy przy zalogowaniu się do systemu bankowości elektronicznej. Awaria dotknęła zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Kłopoty z każdej strony

Problemy w funkcjonowaniu jednego z największych banków w Polsce pojawiły się dziś w godzinach przedpołudniowych. Klienci nie mogli korzystać z bankowości elektronicznej: problem pojawiał się głównie już na samym etapie logowania do konta PKO BP oraz Inteligo. Na oficjalnym profilu banku na portalach społecznościowych pojawił się specjalny komunikat, w którym czytamy:

„Szanowni Państwo,

informujemy, że obecnie z powodu usterki technicznej, niezależnej od banku, dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze działają prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia.”

Problemów ciąg dalszy

Dodatkowo niektórzy klienci skarżyli się również na brak możliwości korzystania z kart, a problemy dotknęły zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Obecnie awaria jest częściowo usunięta, ponieważ można już korzystać z bankomatów i płacić kartą, jednak klienci oczekujący na możliwość zalogowania się do systemu bankowości elektronicznej muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość. Na razie nie podano dokładnej przyczyny usterki.

Autor: Sabina Obajtek

Komentarze
Czytaj jeszcze: