PKO Bank Polski: "Planujemy przerwę techniczną"
PKO Bank Polski opublikował na swojej oficjalnej stronie komunikat ws. planowanych prac technicznych. Klienci muszą przygotować się na przerwę w działaniu części usług. Te przewidziane są na środę, tj. w dn. 7.09.2022 r., od godz. 1:10 do godz. 4:00. Z reguły prace serwisowe mają na celu usprawnienie działań, wprowadzenie udoskonaleń, a często także sprawdzenie wydajności i bezpieczeństwa obowiązujących już rozwiązań.
Bank zwraca się z prośbą o wcześniejsze zlecenie zaplanowanych operacji.
"Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy po przerwie"
Zwraca się uwagę na możliwe występowanie utrudnień w ramach płatności kartami oraz przy wypłacie gotówki z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego. Niedostępne będą:
- wypłaty oraz wpłaty kartą oraz BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego;
- płatności BLIKIEM na terminalach płatniczych eService;
- płatności zbliżeniowe telefonem w aplikacji mobilnej IKO;
- nadawanie PINu oraz aktywacja karty w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO;
- weryfikacja PINen przy płatnościach kartą w sieci (3DS).
Wszystkie pozostałe funkcje serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO oraz serwis telefoniczny iPKO będą działały bez zmian – dodaje bank.
Czytaj więcej TUTAJ.
Źródło: pkobp.pl
Autor: Małgorzata Durmaj