Co z „Halo, tu Polsat”? Nowe wyniki oglądalności nie pozostawiły wątpliwości

Są nowe wyniki oglądalności „Halo, tu Polsat”. Wiadomo już, jak uruchomiona przed dwoma miesiącami śniadaniówka radziła sobie w październiku. Liczby nie kłamią.

fot. Pawel Wodzynski/East News

„Halo, tu Polsat” nową śniadaniówką Polsatu

Polsat pod koniec sierpnia tego roku wystartował z własną śniadaniówką, włączając się do rywalizacji z „Pytaniem na śniadanie” i „Dzień dobry TVN”. Poranne pasmo zatytułowane „Halo, tu Polsat” zaczęło być nadawane trzy razy w tygodniu – w piątki, soboty i niedziele. Program prowadzą na zmianę następujące duety: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz oraz Agnieszka Hyży i Maciej Rock. 

Wcześniejsze wyniki oglądalności pokazywały, że „Halo, tu Polsat” jest w stanie konkurować z innymi, obecnymi zdecydowanie dłużej na rynku programami śniadaniowymi. Końcem września portal Wirtualne Media donosił, że Polsat ma już prawie taką samą widownię i udział w rynku w grupie komercyjnej 16-59, co „Pytanie na śniadanie” telewizyjnej Dwójki. Teraz pojawiły się nowe dane.

„Halo, tu Polsat” – wyniki oglądalności

Widownia „Halo, tu Polsat” w październiku prawie nie zmieniła się względem poprzedniego miesiąca. Jak informuje Press, powołując się na dane Nielsena, w tym miesiącu śniadaniówka miała średnio 188 tysięcy widzów. We wrześniu średnia wynosiła 187 tysięcy.

Do tej pory największą publiczność zgromadziło wydanie z 5 października. Wówczas program miał 249 tysięcy oglądających. Tydzień później, 12 października, pasmo miało niewiele mniej, bo 240 tysięcy widzów. Wrześniowym rekordem było 228 tysięcy oglądających z 22 września.

 

Autor: Maria Staroń

Komentarze
Czytaj jeszcze: