Dziewczyna Arkadiusza Milika, Jessica Ziółek otworzyła markę modową!

Jessica Ziółek, dziewczyna Arkadiusz Milika, otworzyła markę modową. W wywiadzie dla jednego z magazynów zdradziła dlaczego zdecydowała się na założenie firmy, a także do kogo skierowana jest jej marka oraz jak zamierza rozwijać swoją działalność.

Wild Mascot

17 kwietnia w Warszawie odbył się event, podczas którego została zaprezentowana pierwsza kolekcja, nowej marki modowej - Wild Mascot. Firma została założona przez partnerkę Arkadiusza Milika, Jessicę Ziółek. Jak sama przyznaje marka powstała z myślą o pewnych siebie, kochających modę i nowe trendy kobietach. Podstawą Wild Mascot są najwyższej jakości włoskie i francuskie tkaniny, polskie rzemiosło oraz oryginalne projekty. Podczas wywiadu dla magazynu „Viva!” powiedziała m.in.: dlaczego założyła firmę, a także skąd wziął się pomysł na nazwę.

W wywiadzie Jessica zdradziła dlaczego zdecydowała się na założenie marki modowej.

Od kiedy pamiętam moda była moją największą pasją. Od wielu lat śledzę trendy i obserwuję, jak zmienia się ulica oraz świadomość kobiet w tym obszarze. Marka Wild Mascot to realizacja moich najskrytszych pragnień, ale również świadomość, że jest to ogromne wyzwanie biznesowe.

Dziennikarz zapytał ją również skąd wziął się pomysł na nazwę.

Inspiracją do nazwy marki stała się sylwetka aktywnej kobiety, mieszkanki metropolii, na co dzień skupionej na własnym rozwoju i życiu zawodowym, ale jak każda z nas posiadającej oblicze delikatnej i wrażliwej. Wild Mascot to propozycja dla kobiet poruszających się w miejskiej dżungli, silnych, zdecydowanych i wyrazistych.

Do kogo zdaniem Jessici skierowana jest marka Wild Mascot?

Wild Mascot to propozycja dla kobiet zdecydowanych, wyrazistych, śledzącą trendy, mających świadomość swojego ciała. Kolekcja skierowana jest do kobiet ceniących jakość tkanin, detale i nowoczesny styl. Wild Mascot odpowiada na te potrzeby. Materiały, które używamy to jedwabie, francuskie koronki, wełna, wysokiej jakości dzianiny. Konstrukcje opracowane są z największa starannością.

Dziennikarz dopytał również o plany na przyszłość.

Właśnie została zaprezentowana pierwsza kolekcja Wild Mascot, a w Łodzi odszywane są już wzory na kolejny sezon. W najbliższym czasie będę skupiona na działaniach promocyjnych i sprzedażowych. W przyszłości marzę o tym by stworzyć sieć sklepów Wild Mascot w całej Europie. Najbliżsi kibicują mi, by kiedyś moje projekty pojawiły się podczas jednego z fashion weeków. A ponieważ staram się spełniać swoje marzenia, kto wie…

Autor: Katarzyna Jakubowicz

Komentarze
Czytaj jeszcze: