"Witam, przepraszam za kłopot, ale moje dziecko przez nieuwagę wpisało zły numer telefonu i SMS dotyczacy rejestracji zamiast do nas zostal wyslany na Pani/Pana numer" – w taki sposób zaczyna się wiadomość, na której można się nieźle naciąć.
Wcale nikt nie pomylił numeru podczas rejestracji karty sim. To oszuści próbują mieć na nas kolejny haczyk, żebyśmy dali się wrobić. Jeśli prześlecie wspomniany kod na podany w wiadomości numer, włączamy w naszym telefonie płatną usługę SMS-ów premium. Portal sprawdzammail.pl napisał, że w jednym z przypadków w wyniku wysłania odpowiedzi, uruchomiła się prenumerata SMS-ów (ok. 6zł za każdą odebraną wiadomość). Jedna z internautek w ten sposób straciła 1300zł.
Jeśli dostałeś taką wiadomość, skasuj ją. Możesz też skontaktować się z operatorem, by zablokował wszelkie usługi premium, które zostały połączone z numerem telefonu.