Black Week w Biedronce
W wielu sklepach rozpoczęły się już promocje z okazji Black Friday, czyli wielkiego święta zakupów, które w tym roku wypada w piątek 25 listopada. Niektóre sieci idą o krok dalej i zamiast jednodniowych promocji organizują Black Weekend czy nawet Black Week – weekend lub cały tydzień wyprzedaży. Na takie rozwiązanie zdecydowała się też Biedronka. Dyskont zorganizował swój „Biedronka Week”.
W ramach biedronkowego Black Weeku codziennie skorzystać będzie można z nowych promocji. W poniedziałek 21 listopada sieć przygotowała specjalną ofertę 1+1 gratis na wszystkie produkty Nivea. Zasady są proste – kupując z kartą lub aplikacją Biedronki dwa kosmetyki wspomnianej marki, za jeden z nich nie musimy płacić. Co istotne, w przypadku promocji z okazji Black Week limity bardziej restrykcyjne niż zwykle – w większości przypadków to tylko jeden gratis na jedną kartę Moja Biedronka.
Bliźniaczą akcją promocyjną w poniedziałek 21 listopada objęte są także wszystkie produkty marki Finish, natomiast we wtorek 22 listopada z promocji 1+1 gratis będzie można skorzystać przy zakupie środków marki Linda (tutaj limit jest nieco większy i wynosi cztery produkty, a zatem dwa gratisy na kartę Biedronki) oraz koncentratów do płukania tkanin Silan o pojemności 1,5 l. W środę 23 listopada oferta 1+1 gratis będzie dotyczyć wszystkich pieluch i pieluchomajtek Dada oraz produktów Gillette (limit: cztery produkty – dwa gratisy).
fot. shutterstock.com
Nowe promocje w Biedronce
Oprócz okazji na Black Week w Biedronce od poniedziałku dostępna jest także regularna oferta promocyjna. Do soboty 26 listopada nawet bez karty czy aplikacji zaoszczędzić będzie można na kosmetykach spod szyldów L’Oreal Paris, Garnier, Garnier Fructis i Elseve, a to za sprawą akcji „drugi produkt 50% taniej”. Za połowę ceny dostaniemy także drugie opakowanie bakalii marki Bakallino. Uczestnicy programu lojalnościowego Biedronki skorzystają też z podobnej promocji na cały asortyment marki Moja Spiżarnia, ponadto będą mogli uzyskać też 70-procentową zniżkę w ramach akcji „drugi produkt 70% taniej” na mrożone pizze Guseppe.
Autor: Maria Staroń