Przy współpracy z firmą Samsung Rihanna uruchomiła wczoraj stronę internetową ANTIdiaRy.com. Dzięki niej fani artystki będą mogli być na bieżąco z informacjami dotyczącymi albumu „ANTI” – również na urządzeniach mobilnych.
Na stronie pojawiają się już enigmatyczne wiadomości, które mają zwiastować premierę albumu. „You’ll know when it’s time”, „The closer you look, the more you’ll hear”, „Patience, you’ll hear her voice when it’s time” – to niektóre z nich.
Według nieoficjalnych informacji ósmy studyjny album wokalistki z Barbadosu ma mieć swoją premierę jeszcze w tym roku – 4 grudnia. Dotychczas Rihanna wypuściła trzy single promujące „ANTI”. Pierwszy z nich swoją premierę miał w styczniu tego roku – to nagrany we współpracy z Kanye Westem i Paulem McCartneyem „FourFiveSeconds”, który choć lekko odbiega od jej wizerunku, okazał się być hitem. Kolejnymi singlami promującymi album były kontrowersyjny „Bitch Better Have My Money” i „American Oxygen”.
Ostatni album Rihanny, „Unapologetic”, został wydany w 2012 roku. W październiku artystka udostępniła projekt okładki nowej płyty, która została zaprojektowana przez Roya Nachuma. Obraz, który pojawia się na okładce „ANTI”, znajduje się obecnie galerii sztuki w Los Angeles.