Kylie Jenner w bieliźnie polskiej marki! Zmysłowa sesja dla magazynu „Elle”

Kylie Jenner, jedna z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd show-biznesu, zaprezentowała się w śmiałej sesji zdjęciowej dla renomowanego magazynu „Elle”. Na zdjęciach uwagę zwróciła nie tylko jej odważna stylizacja, ale również bielizna zaprojektowana przez polską markę Le Petit Trou. To znaczące osiągnięcie dla polskiej firmy, która systematycznie zyskuje coraz większe uznanie na światowej scenie mody.

Kylie Jenner, fot. Shutterstock

Polska bielizna na ciele jednej z najpopularniejszych celebrytek świata

Kylie, najmłodsza z sióstr Kardashian-Jenner, została twarzą listopadowego wydania amerykańskiego magazynu „Elle”. Tym razem uwagę zwrócił nie tylko odważny styl celebrytki, ale również ubrania, w których została sfotografowana. Jenner do zdjęć pozowała, zmysłowo eksponując bieliznę polskiej marki.

Majtki z oryginalnym nadrukiem pomidora na froncie oraz biały top do kompletu pochodzą z kolekcji polskiej firmy Le Petit Trou. Tworząca ubrania i bieliznę premium marka zdobywa coraz większą popularność wśród międzynarodowych gwiazd, a pojawienie się jej produktów na zdjęciach Kylie jest jednym z największych sukcesów brandu.

Sukces polskiej marki na światowej scenie

Choć sesja dla magazynu „Elle” to tylko jeden z wielu projektów w bogatej karierze amerykańskiej gwiazdy, jej pojawienie się na okładce w polskiej bieliźnie to nie lada wyróżnienie. Le Petit Trou, firma istniejąca na rynku od dekady, tym samym zyskała potężną promocję na arenie międzynarodowej. Jest to także dowód na to, że polskie marki coraz śmielej wkraczają na światową scenę mody, zdobywając serca gwiazd i konsumentów z różnych zakątków globu.

Ile kosztuje bielizna z sesji Kylie Jenner?

Jeśli ktoś chce naśladować styl Kylie, ma taką możliwość. Komplet, który Jenner miała na sobie, dostępny jest w sprzedaży w Polsce. Cena białego topu to 390 zł, a figi kosztują niecałe 200 zł. Cały zestaw to wydatek rzędu 589 zł.

Pojawienie się produktów Le Petit Trou na okładce popularnego magazynu z pewnością pomoże firmie zdobyć jeszcze większą rozpoznawalność wśród klientów, zarówno w Polsce, jak i za granicą, co zapewne przeniesie się również na sprzedaż ich produktów. 

Komentarze
Czytaj jeszcze: