Max wkracza do Polski, znika HBO Max. Czego mogą spodziewać się użytkownicy?

Warner Bros. Discovery właśnie ogłosił, że już 11 czerwca będziemy świadkami premiery serwisu Max w Polsce. To właśnie wtedy zniknie platforma HBO Max, ale bez obaw - dotychczasowi użytkownicy nie odczują drastycznych zmian. Ich subskrypcje, profile, a nawet historia oglądania zostaną przeniesione do nowego serwisu.

Max zadebiutuje w Polsce już 11 czerwca, fot. Biuro Prasowe TVN Warner Bros. Discovery

Długo wyczekiwana premiera serwisu obiecuje dostęp do ekskluzywnych produkcji, serii dokumentalnych i sportowych emocji, w tym unikalnej relacji z Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

To już oficjalne - rozpoczynamy wspólne odliczanie do startu Maxa, który zadebiutuje na polskim rynku już 11 czerwca, czyli za nieco ponad miesiąc. Z każdą chwilą jesteśmy coraz bliżej wielkiej premiery. Każdy element platformy, od bogatej oferty treści po innowacyjny design strony i unikalne systemy rekomendacji, został starannie dopracowany, z myślą o potrzebach i oczekiwaniach użytkowników. Nie możemy się doczekać chwili, gdy zobaczą i doświadczą tego, co dla nich przygotowaliśmy

– mówi Maciej Gozdowski, Group Vice President - Streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Max wystartuje w Polsce już 11 czerwca

Wśród zapowiedzianych premier znajduje się drugi sezon gorąco przyjętego serialu "Ród Smoka", którego udostępnienie zaplanowano na 17 czerwca. To jednak tylko wierzchołek góry lodowej, bo Max zapowiada ponad 15 lokalnych produkcji, które mają ukazać się na platformie, w tym drugi sezon serialu "Odwilż" już w sierpniu. Dodatkowo Max otworzy przed swoimi użytkownikami drzwi do świata fascynujących produkcji dokumentalnych, takich jak "Król Zanzibaru", "Łowcy skór" czy "Hope" autorstwa Martyny Wojciechowskiej.

Oferta Max nie ograniczy się jedynie do treści filmowych i serialowych. Platforma zaoferuje również dostęp do relacji z każdego momentu Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, co stanowi niebywałą gratkę dla fanów sportowych emocji. Co więcej, użytkownicy będą mieć możliwość rozszerzenia swoich subskrypcji o dodatkowy pakiet "Kanały TV i Sport", aby zyskać dostęp do jeszcze szerszej biblioteki treści, w tym 29 kanałów telewizyjnych i wydarzeń sportowych na żywo.

Do wyboru będą aż trzy plany subskrypcji

Max zadebiutuje w Polsce z trzema różnymi pakietami subskrypcji dopasowanymi do różnorodnych potrzeb i preferencji odbiorców: Podstawowy, Standardowy i Premium. Dodatkowo platforma zapewni dostęp do wielu kanałów telewizyjnych, w tym stacji HBO, HBO 2, HBO 3, a także bogatej biblioteki treści dla dzieci, z popularnymi produkcjami takimi jak "Tom i Jerry", "Zwariowane melodie" czy "Scooby Doo".

Start serwisu Max w Polsce to bez wątpienia wydarzenie, które zapisze się złotymi zgłoskami w historii branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku. Po pomyślnym uruchomieniu platformy w Europie Max będzie dostępny w 25 krajach regionu, co świadczy o globalnych ambicjach serwisu.

Autor: Hubert Wiączkowski

Komentarze
Czytaj jeszcze: