Najgorsze zachowanie klientów salonu? Fryzjerka odpowiedziała i wywołała burzę

Brytyjski salon fryzjerski na TikToku opublikował nagranie, w którym poruszono dość ciekawą kwestię. Fryzjerka wskazała na to, jakie zachowanie klienta jest najbardziej irytujące. Okazało się, że nie wszyscy zgadzają się z jej zdaniem.

Co najbardziej drażni fryzjera?

Na tiktokowym profilu brytyjskiego salonu fryzjerskiego pojawiło się nagranie, które podzieliło internautów. Temat był dość ciekawy – chodziło o wskazanie najbardziej irytujących zachowań, z jakimi pracownicy muszą się mierzyć na co dzień. Kobieta na filmie wskazuje na włosy osoby, która przyszła się obciąć. Widoczna jest taka treść:

Przychodzenie z włosami tłustymi, mokrymi, zmatowionymi, jest lekceważeniem fryzjera.

Dodała również dość kontrowersyjne zdanie:

Salon ma pełne prawo odwołać wizytę i pobrać opłatę za anulowanie.

Wspomniała też, że kiedy zwraca klientom uwagę na nieumyte włosy, w odpowiedzi słyszy śmiech i sugestię, że to ona powinna to zrobić. Na koniec fryzjerka pokusiła się o dobitne porównanie:

Myjcie włosy przed wizytą. Szczerze, to tak jakbyście poszli do dentysty bez wcześniejszego umycia zębów.

W komentarzach burza

Pomimo że nagranie jest zwyczajną opinią fryzjerki, w komentarzach rozpętała się prawdziwa burza. Nie wszyscy podzielają zdanie kobiety:

Uwielbiam, kiedy fryzjerzy publikują takie treści, żeby ludzie wiedzieli, gdzie NIE iść.

Jeżeli w cenę usługi wchodzi mycie włosów, to nie będę tego robić wcześniej.

Dlatego chodzę tylko do jednego fryzjera. Każdy ekskluzywny salon, w którym byłam, był wobec mnie bardzo krytyczny.

Niektórzy stanęli po stronie fryzjerki:

O mój Boże, nie wiedziałam! Chociaż nigdy nie przyszłam z obrzydliwymi włosami, myję je szamponem 2 razy w tygodniu.

Jestem fryzjerką i jeśli czyjeś włosy śmierdzą i są zaniedbane, proszę o przełożenie terminu.

Zgadzam się, ja zawsze myję włosy przed wizytą.

Autor: Hubert Drabik

Komentarze