Netflix, wraz z firmą Eureka Productions – znaną z odświeżonej wersji „Kreta” – rozpoczął poszukiwania śmiałków, gotowych na wyjątkowe wyzwanie. „The Golden Ticket” to pierwszy projekt, który łączy świat Roalda Dahla z formatem reality show, a wszystko to za sprawą umowy na wyłączność, którą Netflix zawarł w 2021 roku. Uczestnicy programu będą mieli niepowtarzalną okazję, by jako pierwsi przekroczyć progi tajemniczej Fabryki Czekolady Wonki. Ale aby to zrobić, muszą najpierw odnaleźć jeden z Złotych Biletów ukrytych w tabliczkach czekolady.
W środku czeka coś więcej niż czekolada
„The Golden Ticket” nie jest zwykłym programem rozrywkowym. To społeczny eksperyment osadzony w retrofuturystycznych dekoracjach, które przeniosą uczestników w zupełnie nowy wymiar. Zawodnicy będą musieli stawić czoła wyzwaniom, które sprawdzą ich zarówno pod względem fizycznym, jak i mentalnym. W świecie Willy’ego Wonki przetrwają tylko najsprytniejsi i ci, którzy potrafią dostosować się do panującego tam chaosu. To nie tylko walka o przetrwanie, ale i odkrywanie siebie w ekstremalnych warunkach.
Netflix obiecuje niezapomniane wrażenia
Jeff Gaspin z Netflix zapewnia, że „The Golden Ticket” to coś więcej niż telewizyjna rozrywka. To połączenie przygody, strategii i dynamiki społecznej, które razem tworzą nieprzewidywalny i wciągający program. Choć nie wiadomo jeszcze, czy do realizacji show konieczna będzie współpraca z Warner Bros., to już samo zapowiedzenie programu budzi ogromne emocje i spekulacje wśród fanów twórczości Dahla.
źródło: RMF MAXX/PAP