Nowości w McDonald's! Co w menu?

McDonald's wprowadza innowacyjną koncepcję w swojej ofercie - CosMc's. Ten projekt, nawiązujący do reklam z lat 80., wpisuje się w szerszą strategię rebrandingową marki skoncentrowaną wokół zamówień cyfrowych i oferty "na wynos".


Reaktywacja kultowej postaci z przeszłości

Sieć McDonald's zamierza ożywić swoją klasyczną postać - CosMc, kosmitę znanego z reklam z lat 80. Wprowadzenie CosMc's jest planowane na 2024 rok na wybranych rynkach jako część testów mających na celu doskonalenie tego pomysłu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez McDonald's Polska (@mamsmakanamaka)

CosMc - niezapomniana figura z historii McDonald's

CosMc zadebiutował w kampanii reklamowej McDonald's w 1987 roku jako sympatyczny robot z kosmosu. Pojawiał się w spotach reklamowych z innymi postaciami marki, takimi jak Ronald McDonald czy Grimace. Zyskał także swoją rolę w grze wideo MC Kids z 1992 roku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez McDonald's Polska (@mamsmakanamaka)

McDonald's z nową ofertą

Inicjatywa CosMc's wpisuje się w szerszą strategię rebrandingową McDonald's. Sieć koncentruje się na otwieraniu mniejszych lokali skoncentrowanych na zamówieniach cyfrowych i ofercie "na wynos". Pierwszy taki lokal pojawił się w 2022 roku w Fort Worth, Teksas. W menu znajdują się między innymi takie pozycje, jak: Churro Frappe, ciastka, pianki i czekolady. Ponadto klienci mają okazję stworzyć personalizowane napoje z pękającymi bąbelkami i syropami smakowymi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez McDonald's Polska (@mamsmakanamaka)

Autor: Magdalena Łoboda

Komentarze
Czytaj jeszcze: