Nowy rekord „Rolnik szuka żony”! Dwunasta edycja bije na głowę poprzednie sezony

Miłosne perypetie na polskiej wsi jeszcze nigdy nie cieszyły się taką popularnością! Najnowsza, dwunasta edycja programu „Rolnik szuka żony” przyciąga przed telewizory rekordową widownię i już teraz przechodzi do historii telewizji publicznej.

Basia z „Rolnik szuka żony”", fot. materiały prasowe TVP

„Rolnik szuka żony” – format, który podbił serca widzów

Od 2014 roku „Rolnik szuka żony” niezmiennie cieszy się ogromną popularnością wśród widzów Telewizji Polskiej, stając się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych programów rozrywkowych w kraju. Przez ponad dziesięć lat emisji fani z zapartym tchem obserwują perypetie rolników i rolniczek, którzy decydują się na udział w telewizyjnym eksperymencie, by odnaleźć prawdziwą miłość.

Ile par z „Rolnika” znalazło szczęście?

Format ten nie tylko dostarcza emocji, ale także realnie zmienia życie uczestników – w ciągu jedenastu dotychczasowych edycji aż 11 par, które poznały się na planie programu, powiedziało sobie sakramentalne „tak”. Obecnie widzowie mogą śledzić już dwunastą odsłonę show, w której o szczęście w miłości walczą Barbara, Roland, Krzysztof, Arkadiusz oraz Gabriel. Każdy z nich liczy, że udział w programie odmieni ich życie i pozwoli odnaleźć drugą połówkę.

„Rolnik szuka żony” nie zwalnia tempa. Ogromna widownia i rekordy oglądalności w TVP1

„Rolnik szuka żony” po raz kolejny okazał się telewizyjnym hitem. Dwunasta edycja programu gromadzi przed telewizorami coraz większą widownię, a wyniki oglądalności robią wrażenie – jak donosi portal wirtualnemedia.pl. Średnio 1,6 mln widzów śledzi najnowszą edycję na antenie TVP1.  W porównaniu z ubiegłoroczną edycją, widownia wzrosła, a trzeci odcinek tej serii przyciągnął przed ekrany aż 1,64 mln osób. W analogicznym okresie ubiegłego roku, jedenasta edycja programu gromadziła średnio 1,54 mln widzów. Tegoroczna seria nie tylko poprawiła ten wynik, ale również  zagwarantowała TVP1 14,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, a także 11,55 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal wirtualnemedia.pl.

Autor: Magdalena Łoboda

Komentarze
Czytaj jeszcze: