Trasa „Guts World Tour” Olivii Rodrigo, która trwała od lutego do końca października, była prawdziwym maratonem muzycznym. 21-letnia artystka, odwiedzając 60 miast w 20 krajach, nie tylko umocniła swoją pozycję na międzynarodowej scenie muzycznej, ale także zaskoczyła fanów niespodzianką w postaci filmu dokumentalnego „Olivia Rodrigo: Guts World Tour”, dostępnego na platformie Netflix. Dokument, zarejestrowany podczas jej występu w Los Angeles, pozwala widzom zajrzeć za kulisy jej muzycznej podróży. Po zakończeniu trasy, trzykrotna zdobywczyni nagrody Grammy zapowiedziała krótką przerwę w koncertowaniu, by powrócić na scenę w marcu w Kurytybie w Brazylii, a następnie odwiedzić Meksyk, Dublin i Manchester.
Lancôme - nowy rozdział w karierze Olivii Rodrigo
Zwieńczeniem intensywnego okresu w karierze Olivii Rodrigo jest jej nowa rola jako globalnej ambasadorki Lancôme. Wybór Rodrigo na twarz marki nie jest przypadkowy. Artystka od dawna podziwia Lancôme, markę, którą poznała, buszując w kosmetyczce swojej mamy.
To kultowa i ponadczasowa marka, która promuje wewnętrzne piękno
- mówi Rodrigo, podkreślając swoje emocjonalne związki z marką. W ramach kampanii Rodrigo wzięła udział w eleganckiej sesji zdjęciowej, gdzie w cekinowej kreacji i z makijażem podkreślającym jej naturalne piękno, prezentuje pomadkę L’Absolu Rogue Cream Lipstick.
Olivia Rodrigo — ikona swojego pokolenia
Françoise Lehmann, globalna prezeska Lancôme, w komunikacie prasowym wyraziła swoje oczarowanie osobowością i talentem Olivii Rodrigo. „Jesteśmy zainspirowani jej zaangażowaniem w dokonywanie pozytywnych zmian” - mówi Lehmann, podkreślając, że Rodrigo, przekształcając osobiste doświadczenia w muzykę, zachwyca miliony i wyrasta na ikonę swojego pokolenia. Rola ambasadorki Lancôme to nie tylko kolejny sukces w karierze Rodrigo, ale także potwierdzenie jej wpływu na współczesną kulturę i młode pokolenie.
PAP/RMF MAXX