Pilny komunikat od PKO BP. Klienci banku muszą przygotować się na przerwę

Ważna informacja dla wszystkich klientów PKO BP. W nocy z soboty na niedzielę bank wyłączy dostęp do kluczowych usług online.

Pilny komunikat banku PKO BP, fot. Shutterstock

Przerwa techniczna w PKO BP 

Jak informuje serwis PKO BP, w najbliższą niedzielę, 24 sierpnia 2025 roku, w godzinach od 00:30 do 05:00, klienci banku muszą liczyć się z poważnymi utrudnieniami w dostępie do usług bankowych. To efekt zaplanowanej przerwy technicznej, która obejmie zarówno aplikacje mobilne, jak i serwisy internetowe banku. W tym czasie nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO, iPKO biznes, a także z aplikacji PKO Junior.

Jakie usługi będą niedostępne?

Z informacji przekazanych przez serwis PKO BP wynika, że w trakcie przerwy:

• nie skorzystasz z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz iPKO biznes,
• nie będzie działać serwis i aplikacja PKO Junior,
• aplikacja IKO pozwoli jedynie na wypłatę gotówki z bankomatów oraz płatności BLIK-iem w sklepach stacjonarnych i internetowych (z wyjątkiem sytuacji, gdy źródłem płatności BLIK jest karta kredytowa),
• nie będzie działać aplikacja iPKO biznes,
• nie będzie dostępna funkcja otwartej bankowości (Open Banking),
• nie zapłacisz w internecie za pomocą „Płacę z iPKO”.

Co z kartami płatniczymi i kredytowymi?

W czasie przerwy wszystkie karty płatnicze będą działać w bankomatach, sklepach stacjonarnych oraz przy płatnościach internetowych. Jednak mogą pojawić się trudności w transakcjach kartami kredytowymi. Warto również pamiętać, że w ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie wyłącznie autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

Autor: Magdalena Łoboda

Komentarze
Czytaj jeszcze: