Poważna awaria systemów w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski. Klienci skarżą się na poważną awarię systemów bankowych. Odnotowano problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej, a także płatnościami kartą.

fot. shutterstock.com

Awaria systemów w ING Banku Śląskim

„Zmagamy się z awarią systemów bankowych. Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Mogą nie działać płatności kartami. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia” – poinformowano w oficjalnym komunikacie na stronie ING Banku Śląskiego.

Awarię odnotowano w piątek tuż przed godziną 8. Aktualnie problem jest przez bank analizowany. Jak ustalił reporter RMF FM, trwają prace nad jak najszybszym usunięciem awarii; utrudnienia mogą potrwać około godziny.

Jak długo potrwa awaria?

W piątek po godzinie 8. ING Bank Śląski poinformował, że znana jest przyczyna problemów i trwają intensywne prace nad jej usunięciem. „Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Jeśli wszystko się uda, postaramy się przywrócić wszystkie usługi banku przed godziną 11.00. Jeśli to możliwe, prosimy o wstrzymanie się z wykonywaniem płatności do tej godziny” – napisano w komunikacie na stronie banku.

[AKTUALIZACJA]

W piątek 13 września około godziny 11. awaria w ING Banku Śląskim została usunięta. Przywrócono wszystkie usługi płatnicze, w tym płatności i wypłaty kartami i kodami BLIK, a także działanie bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych i firm.

Źródło: RMF24.pl

Autor: Maria Staroń

Komentarze
Czytaj jeszcze: