fot. shutterstock.com
Awaria systemów w ING Banku Śląskim
„Zmagamy się z awarią systemów bankowych. Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Mogą nie działać płatności kartami. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia” – poinformowano w oficjalnym komunikacie na stronie ING Banku Śląskiego.
Awarię odnotowano w piątek tuż przed godziną 8. Aktualnie problem jest przez bank analizowany. Jak ustalił reporter RMF FM, trwają prace nad jak najszybszym usunięciem awarii; utrudnienia mogą potrwać około godziny.
Jak długo potrwa awaria?
W piątek po godzinie 8. ING Bank Śląski poinformował, że znana jest przyczyna problemów i trwają intensywne prace nad jej usunięciem. „Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Jeśli wszystko się uda, postaramy się przywrócić wszystkie usługi banku przed godziną 11.00. Jeśli to możliwe, prosimy o wstrzymanie się z wykonywaniem płatności do tej godziny” – napisano w komunikacie na stronie banku.
[AKTUALIZACJA]
W piątek 13 września około godziny 11. awaria w ING Banku Śląskim została usunięta. Przywrócono wszystkie usługi płatnicze, w tym płatności i wypłaty kartami i kodami BLIK, a także działanie bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych i firm.
Źródło: RMF24.pl
Autor: Maria Staroń