Trzeba przyznać, że ten debiut może wzbudzić sporo emocji wśród żeńskiej części narodu. W Polsce w końcu zostaną otwarte sklepy odzieżowego giganta z Irlandii, który znany jest z niskich cen. Teraz wstępowanie do Primarka przy okazji wakacyjnego wyjazdu do zachodnich krajów Europy stanie się przeszłością. Już niedługo na zakupy będziemy mogli się wybrać do naszych galerii.
Kiedy Primark pojawi się w Polsce?
Z pewnością już wiele kobiet zadaje sobie to pytanie. Odpowiedź na nie jednak nie jest prosta, bowiem marka nie chce jeszcze zdradzić takich informacji. Fiona Murphy z biura prasowego Primarka odmówiła "Pulsowi Biznesu" komentarza na temat spekulacji odnośnie do przyszłych otwarć. Tak więc musimy się uzbroić w cierpliwość i czekać, aż koncern odzieżowy będzie gotowy do podzielenia się takimi informacjami.
Gdzie pojawią się sklepy sieciówki?
Tutaj na szczęście wiadomo więcej. Mówi się, że na chwilę obecną brane są aż cztery lokalizacje. Dwa sklepy mają zostać otwarte w budowanej obecnie Galerii Młociny w Warszawie. Pod uwagę brany jest też lokal w Krakowie. Choć mówi się o czterech butikach, to lokalizacja czwartego wciąż nie jest znana.
Czym jest Primark?
Primark to irlandzka sieć sklepów odzieżowych, która znana jest przede wszystkich z bardzo atrakcyjnej oferty cenowej. Butiki sieciówki znajdziemy w aż 11 krajach, w tym również w Stanach Zjednoczonych. Dotychczas barierą wejścia Primarka do Polski był brak przynależności naszego kraju do strefy euro.
Oferta marki jest bardzo szeroka, a ceny na tyle niskie, że Primarkiem zachwycały się już niejednego blogerki i vlogerki modowe. W połączeniu z dobrą jakością zakupy w irlandzkiej sieciówce wydają się korzystnym rozwiązaniem. Jak zaznacza Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP, do którego należą m.in. Reserved, House i Mohito, w rozmowie z "Pulsem Biznesu", wejście Primarka do Polski to sygnał na graczy z branży, że trzeba będzie jeszcze bardziej starać się o estetykę produktu i dobre ceny. Oznacza to, że dotychczas popularne w Polsce marki będą musiały nie tylko podnieść jakość swoich produktów, ale możliwe też, że obniżyć ich ceny.
Autor: Natalia Piotrowska