Quebonafide i nowy wizerunek
Raper na początku lutego zdecydował się na bardzo śmiałą kampanię promującą najnowszą płytę artysty. Quebonafide zerwał ze swoim dotychczasowym wizerunkiem z wieloma tatuażami, kolorowymi włosami i złotymi zębami. Zmienił się diametralnie w „starego Kubę” z legitymacji studenckiej. Ubierał codziennie niebieskie polo, okulary korekcyjne, a cała stylizacja odbiegała znacząco od szaleństwa. Co jakiś czas raper zaskakiwał nowymi akcjami, podczas których pokazywał się niezmiennie w ulubionej koszulce i okularach. Nawet niedawno stał się twarzą kultowych krzyżówek panoramicznych oraz oprowadzał widzów po „swoim” mrocznym domu.
Quebonafide zerwał sztuczną skórę
Można było się spodziewać, że Quebonafide w końcu pokaże fanom swoje prawdziwe oblicze i zrobił to w dniu żartów – 1 kwietnia. O godzinie 10:00 na kanale QueQuality pojawił się nowy teledysk do utworu rapera „SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ”. W klipie Kuba Grabowski zdementował wszelkie plotki na temat usunięcia przez niego charakterystycznych tatuaży. Pokazane zostało, jak atrakcyjne kobiety zdzierają z niego sztuczną skórę, pod którą ukazują się wszystkie tatuaże rapera. To już niemal pewne, że znany wszystkim Quebo powrócił. Co ciekawe, w teledysku wziął udział także aktor Janusz Chabior. Wcielił się w rolę prowadzącego talk-show, którego gościem był nieśmiały Quebonafide. W ironiczny sposób zostało przedstawione zachowanie gospodarza programu, który chce podnieść słupki oglądalności przez wprowadzenie krępujących elementów do „wywiadu”.
W „SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ” równie szokujący jest sam tekst. Skierował kilka nieprzyjemnych uwag do Marcina Flinta i Sebastiana Fabijańskiego. Na końcu Kuba Grabowski wyjawił, ile dostał pieniędzy za kampanię reklamową CTK Creeps: Quebonafide. Zaproponowano mu milion złotych, które w całości przeznaczył na cele charytatywne: na instrumenty muzyczne dla dzieci i młodzieży, na schronisko dla zwierząt, na sprzęt dla Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie, dla dzieci z rodzin dotkniętych ubóstwem, oraz na fundację „Dajemy Dzieciom Siłę”.
Reakcja fanów rapera
Choć fani muzyka mieli z tyłu głowy świadomość, że kiedyś nadejdzie moment ujawnienia prawdziwego Quebonafide, to pomimo tego teledysk naprawdę zadziwił większość widzów. Świetnie przygotowana kampania marketingowa spowodowała, że niektórzy zaczęli wierzyć w magiczną zmianę wizerunku rapera.
Nie będę oryginalny: GENIALNE
Wow, te wszystkie nawiązania w klipie.... tylko Quebo mógł zrobić to tak genialnie.
Ej a co jeśli naprawdę się zmienił a to tylko żart na prima aprilis?
O człowieku, ale co włosy urosły... A nie, jednak nie.
Wszystko zaczyna się składać w jedną, niesamowicie enigmatyczną całość.. Kuba wielki szacunek za ten projekt. Nowatorstwo i ekspresja na najżywszym poziomie. Props.
Kiedy prima aprilis trwało dłużej niż jeden dzień
Quebonafide z pewnością zrobił spore zamieszanie w świecie rapu. Uważacie, że ta akcja była dobrze rozegrana?
Zobacz także:
Autor: Urszula Głowiś