Drugie miejsce ze stratą 38 sekund zajęła załoga Kajetan Kajetanowicz Jarosław Baran. Kajto wygrał 2 odcinki, zdobywając przy tym specjalną nagrodę RMF MAXXX Trophy przyznawaną za zwycięstwo na Power Stage’u.
Podium uzupełnił duet Grzegorz Grzyb Bogusław Browiński. Tej załodze, która na swoje konto zapisała jeden odcinek specjalny do zwycięzców zabrakło nieco ponad minuty. Na czwartej pozycji dojechał Łukasz Habaj pilotowany przez Daniela Dymurskiego. Piąte miejsce wywalczyła załoga Tomasz Kasperczyk Damian Syty, a szóste Filip Nivette z Kamilem Hellerem na prawym fotelu. Ten wynik pozwolił Nivettowi utrzymać pewne prowadzenie w klasyfikacji generalnej Inter Cars Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Siódma lokata przypadła Marcinowi Gagackiemu i Pawłowi Drahanowi, a ósma Janowi Chmielewskiemu pilotowanemu przez Michała Majewskiego. Tym samym załoga jadąca BMW była najszybszą ośką i wygrała klasę OPEN 2WD.
RMF MAXXX Trophy
Załogi rywalizujące w tym roku w Inter Cars Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski walczą także o puchary RMF MAXXX Trophy!
Podczas każdej rundy krajowego czempionatu zwycięzca Power Stage’a czyli ostatniego odcinka specjalnego w rajdzie otrzymuje RMF Maxxx Trophy oraz dodatkowe punkty do łącznej klasyfikacji sezonu. Punktowane są trzy pierwsze miejsca na Power Stage’u (3 – 2 -1 pkt), a załoga, która zgromadzi najwięcej punktów podczas tegorocznych startów otrzyma również specjalne wyróżnienie po zakończeniu mistrzostw.