Są wyniki oglądalności „Familiady”. Tylu widzów ma po zmianach

Ilu widzów ogląda „Familiadę” po zmianach? Teleturniej przeszedł ostatnio sporą metamorfozę – pojawiły się nowa scenografia czy inna niż wcześniej czołówka. Liczby nie pozostawiły złudzeń, czy wpłynęło to na oglądalność.

fot. AKPA

„Familiada” zmieniła producenta

Od początku marca na antenie TVP2 pokazywany jest nowy sezon „Familiady” – pierwszy zrealizowany przez FremantleMedia Polska. W związku ze zmianą producenta konieczne było wprowadzenie w teleturnieju sporych modyfikacji. Odświeżono scenografię, ze względów prawnych zastąpiono też kultową czołówkę inną. To, co natomiast pozostaje niezmienne, to osoba prowadzącego. Karol Strasburger gospodarzem programu jest już od ponad trzech dekad i zapewnia, że póki co nie zamierza rozstawać się z formatem.

„Familiada” – wyniki oglądalności

Czy zmiany w „Familiadzie” wpłynęły na oglądalność? Portal Press opublikował sporządzone przez Nielsen Media wyniki, które dają jasną odpowiedź na to pytanie, nie pozostawiając żadnych złudzeń. Wiosenne odcinki teleturnieju Karola Strasburgera ogląda w TVP2 średnio 1,01 mln widzów – informuje wspomniany serwis. To daje telewizyjnej Dwójce 13,2% udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 8,34% w komercyjnej 16-59.

Do tej pory najliczniejszą publiczność przyciągnął program z 16 marca. Śledziło go 1,45 mln osób. Większą popularnością cieszą się wydania niedzielne – one miały dotąd średnio 1,3 mln widzów. W soboty „Familiada” ma ich natomiast 724 tysiące.

Dla porównania Press przytacza wyniki dotyczące sezonu emitowanego od września 2023 roku do początku maja 2024 roku. On notował średnio 974 tysiące widzów. Względem tego okresu „Familiada” zyskała więc kilkadziesiąt tysięcy oglądających.

Autor: Maria Staroń

Komentarze
Czytaj jeszcze: