„Ślub od pierwszego wejrzenia”: ten sezon spodobał się widzom! Znamy wyniki oglądalności

10. sezon „Ślub od pierwszego wejrzenia” nie przyniósł niestety trwałych związków małżeńskich. Może natomiast pochwalić się bardzo dobrymi wynikami oglądalności!

Instagram

„Ślub od pierwszego wejrzenia” – sezon 10

Dwa dni temu w telewizja wyemitowano ostatni odcinek 10. edycji formatu. Pary, które poznaliśmy za sprawą eksperymentu, przekazały specjalistkom, jakie podjęły decyzje. Zostają w małżeństwie czy biorą rozwód? Drugą opcję wybrały dwa małżeństwa: Joanna i Kamil oraz Agata i Piotr – tutaj to kobieta przekazała informacje o rozstaniu, jej partner nie pojawił się na spotkaniu. Agnieszka i Damian początkowo stwierdzili, że chcą kontynuować związek. Jak się jednak później okazało, po show byli razem jeszcze tylko chwilę, a ich relacja również skończyła się wnioskiem o rozwód. O szczegółach kobieta opowiedziała w wywiadzie, który nagrany został jakiś czas później. Padło tam między innymi stwierdzenie, że zaczęli być bardziej współlokatorami niż mężem i żoną. 

„Ślub od pierwszego wejrzenia”: liczba widzów rośnie

Teraz portal Wirtualne Media przekazał informacje na temat oglądalności ostatniej edycji. Jak się okazuje, program zwiększył widownię! Średnia oglądalność odcinków wyniosła 913 tysięcy osób. Oznacza to, że w tym paśmie emisji format TVN był liderem obu grup komercyjnych. Jednocześnie TVN stał się stacją drugiego wyboru, a wyprzedzony został tylko przez TVP2.

Najchętniej oglądany był odcinek 10., który emisję miał 5 listopada. Aby go obejrzeć, przed ekranami usiadło 1,05 mln widzów. Najmniejszą widownię zgromadził epizod 1., który zobaczyło 735 tys. odbiorców TVN.

W porównaniu do poprzedniej edycji, format zyskał w sumie 69 tys. widzów. 

Autor: Klaudia Dzięgiel

Komentarze