Od 13 marca br. klienci mogą szybko i bezproblemowo zamówić naprawę swojego urządzenia, korzystając z dedykowanej strony internetowej. Co więcej, w przypadku potrzeby, dostępny jest również wynajem telefonów zastępczych na czas serwisowania.
Klient ma do wyboru dwie opcje naprawy
Usługa dostępna jest w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej oraz nieautoryzowanej, obie oferujące wysoką jakość usług. Klienci mają możliwość wyboru między oryginalnymi częściami a ich wysokiej jakości zamiennikami, co pozwala na dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb i możliwości finansowych.
Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care, zwraca uwagę na wygodę i oszczędność czasu, jakie niesie ze sobą nowa usługa.
Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów
– skomentowała.
Żabka kontynuuje rozwój swojego pakietu "Wygodnych Usług", w ramach którego klienci mogą już korzystać z wielu udogodnień, takich jak płatności rachunków czy przesyłki kurierskie. Wprowadzenie usługi naprawy smartfonów jest kolejnym krokiem w kierunku kompleksowej obsługi potrzeb klientów, jednocześnie promując odpowiedzialne i proekologiczne zachowania.
Autor: Hubert Wiączkowski