Telefon naprawisz w Żabce. Wystarczy, że zostawisz go w najbliższym sklepie

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na proekologiczne rozwiązania, Żabka w partnerstwie z firmą Digital Care uruchamia innowacyjną usługę naprawy smartfonów. Celem inicjatywy jest zachęcenie konsumentów do dawania drugiego życia swoim urządzeniom, zamiast decydowania się na zakup nowych.

zdjęcie ilustracyjne, fot. Shutterstock/Vlad Teodor

Od 13 marca br. klienci mogą szybko i bezproblemowo zamówić naprawę swojego urządzenia, korzystając z dedykowanej strony internetowej. Co więcej, w przypadku potrzeby, dostępny jest również wynajem telefonów zastępczych na czas serwisowania.

Klient ma do wyboru dwie opcje naprawy

Usługa dostępna jest w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej oraz nieautoryzowanej, obie oferujące wysoką jakość usług. Klienci mają możliwość wyboru między oryginalnymi częściami a ich wysokiej jakości zamiennikami, co pozwala na dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb i możliwości finansowych.

Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care, zwraca uwagę na wygodę i oszczędność czasu, jakie niesie ze sobą nowa usługa.

Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów

– skomentowała.

Żabka kontynuuje rozwój swojego pakietu "Wygodnych Usług", w ramach którego klienci mogą już korzystać z wielu udogodnień, takich jak płatności rachunków czy przesyłki kurierskie. Wprowadzenie usługi naprawy smartfonów jest kolejnym krokiem w kierunku kompleksowej obsługi potrzeb klientów, jednocześnie promując odpowiedzialne i proekologiczne zachowania.

Autor: Hubert Wiączkowski

Komentarze
Czytaj jeszcze: