mBank zapowiada zmiany w aplikacji mobilnej
Komunikat ws. nowości pojawił się na stronie mBanku. Instytucja wprowadza nowe rozwiązania w swojej aplikacji mobilnej. Czego mogą spodziewać się klienci? W najbliższych miesiącach na telefonach użytkowników pojawią się nowe funkcje. 5 kwietnia 2022 roku z aktualizacją z oznaczeniem 3.51.0. w życie wchodzi pierwsza odsłona menedżera finansów (PFM), który umożliwia bieżącą analizę budżetu osobistego. Co to oznacza? Klienci będą mogli regularnie sprawdzać i porównywać swoje wpływy i wydatki z ostatnich miesięcy.
Dane prezentowane będą na wykresie, pod którym pojawi się podsumowanie poszczególnych kategorii wydatków i wpływów (np. codzienne, rozrywka, wynagrodzenie) – czytamy w oświadczeniu.
Rozwiązanie ma na celu wsparcie użytkowników w zarządzaniu ich finansami. Bank udostępni szczegółowe analizy wydatków z poszczególnych kategorii oraz zaproponuje ewentualne plany, które pomogą w ustabilizowaniu budżetu. Zmienia się także wygląd, a właściwie nawigacja w samej aplikacji. W panelu głównym, na samej górze pojawią się ikony: „centrum informacji” oraz indywidualny profil z osobistymi danymi.
Co w kolejnych miesiącach?
mBank zapowiada także zmiany na przyszłość. Te mają pojawić się już nieco później. Usługi dodatkowe zakładają, iż w czerwcu 2022 roku klienci zyskają dostęp do mobilnych płatności za parkingi w kilkudziesięciu miastach, w trzecim/czwartym kwartale br. – płatności za autostrady, a na przełomie 2022/2023 roku – biletów komunikacji miejskiej.
Bank będzie też rozwijać funkcje BLIKa, w tym możliwość skorzystania z tej formy przy płatnościach cyklicznych. To rozwiązanie zaoferuje klientom jeszcze w tym roku – podaje rzecznik prasowy Krzysztof Olszewski.
Więcej czytaj TUTAJ.
Źródło: mBank
Autor: Małgorzata Durmaj