Zmiany w porannym pasmie. Co się dzieje w „Halo, tu Polsat”?

Minęły zaledwie cztery miesiące od kiedy Polsat zdecydował się wprowadzić na antenę swoją nową poranną propozycję, „Halo, tu Polsat”, która miała stanowić konkurencję dla popularnych śniadaniówek innych stacji. Dziś, stacja ogłasza oficjalnie zmiany personalne. Ta decyzja może zaskoczyć wielu widzów.

Zaskakujące zmiany w „Halo, tu Polsat”, fot. AKPA/Niemiec

Związana z „Halo, tu Polsat” dziennikarka opuszcza szeregi stacji

Jak donosi portal Wirtualne Media, Gabriela Jóźwiak-Werner, która od maja tego roku była związana z programem „Halo, tu Polsat”, zdecydowała się na zmianę miejsca pracy. Do końca listopada pełniła tam funkcję wydawczyni, by od grudnia rozpocząć pracę w Grupie PTWP. Przed dołączeniem do Polsatu, Jóźwiak-Werner spędziła niemal dekadę w Telewizji Polskiej, gdzie zdobywała doświadczenie jako wydawczyni „Pytania na śniadanie”, redaktorka w „Panoramie” w TVP2 oraz dziennikarka redakcji „Magazyn Kryminalny 997” w TVP1.

Zaskakujące zmiany w porannym paśmie Polsatu

Przejście Jóźwiak-Werner do Grupy PTWP następuje w czasie, gdy firma odnotowuje znaczący wzrost przychodów, mimo wyższej straty netto w porównaniu do poprzedniego roku. Grupa Polskiego Towarzystwa Wspierania Przedsiębiorczości, w trzecim kwartale 2024 r. zanotowała prawie 40-procentowy wzrost. Warto również wspomnieć, że to nie pierwsza taka zmiana, bowiem poprzedził ją transfer Damiana Maliszewskiego, dziennikarza i reportażysty, który obecnie pełni funkcję w konkurencyjnym „Dzień dobry TVN”.

Kto prowadzi „Halo, tu Polsat”?

Program „Halo, tu Polsat” prowadzą znane i lubiane pary, a są to:

Znamy wyniki oglądalności. Śniadaniówka Polsatu daleka od liderów

Mimo że po prawie czterech miesiącach od startu program notuje coraz lepsze wyniki oglądalności, wciąż daleko mu do liderów w swojej kategorii. Jak podaje portal Wirtualne Media, według danych Nielsena, w listopadzie program przyciągnął 192 tys. widzów, co przełożyło się na udział w rynku na poziomie 3,62 proc. w grupie ogólnej, 3,85 proc. wśród widzów w wieku 20-54 lat i 3,57 proc. wśród widzów 16-49 lat.

Komentarze
Czytaj jeszcze: