Bank Pekao S.A. wspiera pasje młodych także w metaverse!
Połączenie świata gamingu z edukacją finansową? Teraz to możliwe dzięki nowej inicjatywie Banku Pekao S.A, który działa także w metaverse! To fragment długoterminowej kampanii marketingowej Konta Przekorzystnego dla Młodych z kartą gamingową pod hasłem „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”.
Stworzenie mapy Money Tycoon w Fortnite to kolejny krok mający na celu wspieranie pasji młodych klientów, który łączy emocjonującą rozgrywkę z edukacją finansową. Projekt dostarcza graczom nie tylko rozrywki, ale również cennej wiedzy z zakresu zarządzania finansami, którą można zastosować w życiu codziennym. Warto wspomnieć, że bank już wcześniej wprowadził Konto Przekorzystne z wizerunkami kart dla graczy oraz skórki w aplikacji inspirowane światem gier.
Gaming stał się dziś rozrywką porównywalną do słuchania muzyki, oglądania telewizji czy filmów i seriali na platformach. Stworzenie mapy Tycoon było naturalnym krokiem na ścieżce wspierania pasji naszych młodych klientów. Bank ma w swojej ofercie Konto Przekorzystne z atrakcyjnymi wizerunkami kart dla graczy oraz skórki w aplikacji nawiązujące do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzyliśmy w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną z quizami i przeszkodami w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową. Zapraszam do fascynującego świata gamingu Pekao po pigułkę extra emocji!
– mówi Artur Brudnicki, dyrektor Biura Digital Marketingu w Banku Pekao S.A.
Kreatywna mapa Money Tycoon w Fortnite wprowadza młodych graczy w świat finansów
Głównym atrybutem w tej edycji jest wirtualny telefon. Z jego pomocą główny bohater mierzy się z przygotowanymi dla niego zadaniami. Umożliwia on też zarządzanie finansami w grze, podejmowanie wyzwań oraz dostosowywanie wyglądu własnej karty bankowej. Dodatkowo gracze mogą zmierzyć się z wyzwaniami, które wymagają ciągłego dostosowania strategii do zmieniających się okoliczności, takich jak: cykl dnia i nocy czy warunki pogodowe.
Wzbogaca to rozgrywkę oraz sprawia, że gracz stawia na przemyślane decyzje, a to znowu pozwala budować świadomość finansową młodego pokolenia. Warto również wspomnieć, że powstaną kolejne edycje gry, w których planowane jest wprowadzenie dodatkowych, atrakcyjnych funkcji i bonusów, które jeszcze bardziej urozmaicą przebieg gry!
Gra rozpoczyna się w lobby, czyli centrum całej rozgrywki. Gracze mogą wybrać tam działkę, na której krok po kroku rozwijać będą własną instytucję finansową. Ich celem jest przekształcenie początkowej bazy w nowoczesny, wielopiętrowy budynek Banku Pekao S.A. – pełen funkcji, które nawiązują do prawdziwego świata finansów. Każde piętro oferuje coś innego – od zarządzania podstawowymi operacjami finansowymi na parterze, przez sale konferencyjne, aż po luksusowy apartament na szczycie wieżowca z panoramicznym widokiem na miasto.
Gratka dla fanów Fortnite
Co ważne, gracze mają pełną swobodę inwestowania i rozwoju. Mogą zarządzać dochodami, otwierać nowe biznesy czy odkładać środki na wirtualnych lokatach, by później zainwestować je w swój dalszy rozwój. Jest także system oszczędnościowy oraz wiele wyzwań finansowych, które zapewniają dodatkowe fundusze.
„Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Mapa Fortnite Banku Pekao S.A. jest jednym z wielu działań w kampanii marketingowej Konta Przekorzystnego dla Młodych z kartą gamingową pod hasłem „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”. Jej ambasadorem jest najpopularniejszy gracz GTA V – Kamil „KALUCH” Kaliński. Grę na swoich kanałach promować będą również znani gracze Fortnite – RafaToJa, Airnest i Hexo. Wyspa nie jest sponsorowana, firmowana ani zarządzana przez Epic Games, Inc.
Grę możecie znaleźć na www.fortnite.com wpisując nazwę Money Tycoon lub kod gry: 8754-6289-4338. Gra dostępna jest dla każdego za darmo na najpopularniejszych platformach, takich jak PlayStation, Xbox, PC czy android.