hity na MAXXa
hity na MAXXa

Banki zapowiadają przerwy w dostępie do usług. Kogo dotyczą?

Na najbliższy weekend zaplanowano przerwy techniczne. Te mają na celu usprawnienie działań, wprowadzenie udoskonaleń, a często także sprawdzenie wydajności i bezpieczeństwa obowiązujących już rozwiązań. Na co powinni przygotować się klienci? Odpowiadamy!

mBank - prace serwisowe w nocy z 14 na 15 maja 2022

mBank opublikował na swojej oficjalnej stronie komunikat ws. planowanych prac serwisowych. Klienci muszą przygotować się na przerwy w działaniu części usług. Te przewidziane są na najbliższy weekend, tj. w nocy z 14 na 15 maja 2022 roku. Powodem ma być modernizacja systemu.

Bank zwraca się z prośbą o wcześniejsze zlecenie ważnych przelewów. „Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wypłać gotówkę” – dodaje.

mBank: "W najbliższy weekend nie skorzystasz z naszych usług, nie zapłacisz też kartą"

Informacje klienci otrzymali także za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Jak czytamy w treści przygotowanego komunikatu, w godzinach 2:00 – 7:30 nie będzie można zapłacić kartą ani wypłacić gotówki z bankomatu. Płatności za zakupy w Internecie oraz logowane się na konto w aplikacji mobilnej i na komputerach nie będą możliwe w godzinach 2:00 – 9:30. W godz. 1:30 – 10:00 klienci nie złożą żadnego wniosku.

Podczas przerwy nie mamy wglądu w Twoje dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujesz żadnej operacji – przypomina mBank.

Instytucja dodaje, że przerwa dotyczy również klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje:

W godzinach 2:00 – 7:30 nie będą działały także karty dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje. Za zakupy w internecie nie zapłacisz w godzinach 2:00 – 9:30. Przepraszamy za utrudnienia – czytamy na stronie internetowej.

Prace serwisowe zaplanował także Alior Bank

Te potrwają od piątku 13 maja do soboty 14 maja 2022 roku w godzinach od 23:00 do 10:00. Niedostępne będą wówczas: strona internetowa banku, aplikacja Alior MobileAlior Online, usługa BLIKBusinessPro oraz Kantor Walutowy.

Czytaj także: 

Jeden z największych banków w Polsce wprowadza zmiany dla klientów. Czego należy się spodziewać?
Komunikat w tej sprawie pojawił się na stronie instytucji. Proponowane rozwiązania dotyczą klientów, którzy na co dzień korzystają z aplikacji mobilnej banku. Co się zmienia? Wyjaśniamy.

Źródło: mBank / Alior Bank

Oceń ten artykuł 0 0