Innowacja w obsłudze klientów Biedronki
Kasy samoobsługowe stały się nieodłącznym elementem zakupów, jednak nierzadko ich obsługa może nastręczać trudności. Szczególnie irytującym momentem dla klientów jest oczekiwanie na podejście pracownika, żeby zatwierdził zakup poszczególnych produktów lub wycofał błędną transakcję. Jak czytamy w serwisie Bankier.pl, Biedronka wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadzając stanowisko asystenta kas samoobsługowych. Osoby te będą wsparciem dla klientów - od pomocy w obsłudze kasy, przez odpowiadanie na pytania związane z programami lojalnościowymi, po weryfikację wieku przy zakupie produktów dla pełnoletnich.
Nowe możliwości dla osób z niepełnosprawnościami
Biedronka podkreśla, że nowe stanowisko jest odpowiedzią na potrzeby osób z niepełnosprawnościami, dla których rynek pracy często jest trudno dostępny.
Już teraz w zespole Biedronki pracuje niemal 1000 osób z niepełnosprawnościami, a my wykonujemy kolejne kroki w realizacji naszego celu wspierania aktywizacji zawodowej osób z utrudnionym dostępem do rynku pracy - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.
Rekrutacja już się rozpoczęła
Początkowe etapy wprowadzania nowego stanowiska już się rozpoczęły w regionach Krakowa i Warszawy, a w najbliższych miesiącach planowane jest rozszerzenie rekrutacji na całą Polskę. Do końca roku Biedronka planuje zatrudnić około 800 osób na stanowisku asystenta kas samoobsługowych.
Źródło danych: bankier.pl
Autor: Magdalena Łoboda