Ogromny sukces Ekipy
Ekipa Friza to bez wątpienia najpopularniejsza grupa youtuberów nad Wisłą. W zeszłym roku furorę w sklepach zrobiły lody firmowane przez influencerów, które sprzedawały się w niespotykanych dotąd ilościach. Potem nadszedł czas na kolejne biznesowe podboje ekipy Karola "Friza" Wiśniewskiego: w lipcu internetowi twórcy otworzyli własną kolejkę w EnergyLandii. Zaledwie kilka tygodni później pojawiły się napoje oraz zeszyty Ekipy. Wszystkie produkty, pod którymi podpisywali się youtuberzy, w pierwszych dniach po premierze błyskawicznie znikały ze sklepowych półek.
Ekipa Friza wypuszcza na rynek własne Donuty!
Ekipa Friza nie zamierza zwalniać tempa i z przytupem rozpoczyna czwarty sezon. Teraz na sklepowych półkach pojawiły się kolejne smakołyki grupy youtuberów. Tym razem są to... Donuty Ekipy! O ich wprowadzeniu na rynek poinformował sam Karol "Friz" Wiśniewski. Do instagramowego wpisu dołączył zdjęcie, na którym delektuje się paczką pączków:
Mam nadzieje, że już próbowaliście nowych DONUTÓW EKIPY. Jak nie, to [...] szybciutko proszę do sklepu, bo są pyszne!
– napisał założyciel Ekipy.
Okazuje się, że youtuberzy, we współpracy z firmą produkującą donuty, stworzyli swój własny i niepowtarzalny smak. W pączku pokrytym niebiesko-fioletową polewą z kolorową posypką znajdziemy nadzienie o smaku agrestowo-truskawkowym. Gdzie można kupić Donuty Ekipy? Słodkości dostępne są już w Biedronce. Influencerzy nie wykluczają jednak, że wkrótce ich pączki pojawią się również w innych sklepach.
Nie tylko Ekipa Friza ma swoje produkty!
Oprócz najpopularniejszej grupy youtuberów w Polsce swoich sił na rynku słodkości próbują też inne gwiazdy Internetu. Niedawno do sprzedaży trafiły płatki śniadaniowe z wizerunkiem Marcina Dubiela i Natalii "Natsu" Karczmarczyk. Influencerzy niedawno ujawnili, że brali czynny udział w opracowywaniu smaków firmowanych przez siebie produktów. Próbowaliście kiedyś jakiegoś smakołyku, który na rynek wypuścił Wasz ulubiony youtuber?
Autor: Hubert Wiączkowski