Ekipa Friza podbija rynek
Ekipa Friza to najpopularniejsza grupa internetowych twórców w naszym kraju. W zeszłym roku influencerzy wprowadzili do sklepów kultowe już lody, które sprzedawały się w niespotykanych dotąd ilościach. To nie wszystko, bo skład kierowany przez Karola "Friza" Wiśniewskiego wypuścił też na rynek napoje oraz zeszyty Ekipy. Szerokim echem odbiła się również współpraca grupy z EnergyLandią, która zaowocowała otworzeniem własnej kolejki w parku rozrywki.
Donuty Ekipy z nowym smakiem
W marcu tego roku do sklepów trafił kolejny smakołyk internetowych twórców – Donuty Ekipy. Teraz, po kilku miesiącach obecności tego produktu na rynku, influencerzy zdecydowali się wprowadzić słodką nowość. Donut Ekipy pojawił się w sklepach w nieznanym dotąd smaku: truskawkowo-cytrusowym. Nowe wydanie słodyczy od youtuberów można już kupić w Biedronce. Na fanów czeka też duża niespodzianka, bo na opakowaniu Donutów znalazły się autografy obecnych członków Ekipy i Genzie – autorskiego projektu Friza.
fot. Materiały prasowe
Co dalej z Ekipą Friza?
W ostatnich tygodniach w sieci pojawiało się mnóstwo plotek, jakoby Ekipa dobiegła końca. Wszystko dlatego, że grupa przestała mieszkać pod jednym dachem, a każdy z jej członków wyprowadził się do własnego mieszkania. Pod koniec lipca Friz wydał oświadczenie, w którym potwierdził, że kilku twórców zdecydowało się opuścić Ekipę i chce samodzielnie kontynuować działalność w mediach społecznościowych.
Wspólny projekt się kończy i każdy samodzielnie wybiera swoją następną drogę. Niektórych droga pokrywa się z moją, wtedy naturalnie mocno działamy, niektórzy obierają swoją, nową drogę, niezależną z kolejnymi celami Ekipy
– napisał influencer na Twitterze.
Na ten moment w grupie pozostaje pięciu członków: Friz, Wersow, Wujek Łuki, Fusialka i dziewczyna Mini Majka, Paulina Kozłowska. Przypomnijmy, że dotychczas Ekipa zebrała na YouTube ponad 2 mln subskrybentów.
Źródło: Materiały prasowe
Autor: Hubert Wiączkowski