Współpraca BTS z McDonald’s to już niemal popkulturowa tradycja. Po ogromnym sukcesie BTS Meal w 2021 roku, fani zespołu – znani jako ARMY – nieustannie prosili o kolejne gadżety sygnowane przez swoich idoli. Wśród najczęściej pojawiających się próśb były figurki TinyTAN, czyli urocze miniaturowe wersje członków BTS, które podbiły serca fanów na całym świecie. Choć McDonald’s wypuścił już wcześniej zabawki BT21 (inną linię postaci związaną z BTS), były one dostępne jedynie w wybranych krajach Azji. Teraz przyszedł czas na globalną ofensywę TinyTAN!

Dwie edycje, dwa razy więcej emocji
Tegoroczna współpraca to coś więcej niż tylko kolekcjonerskie figurki. McDonald’s przygotował aż dwie różne edycje zabawek TinyTAN, które będą dostępne w Happy Mealach na całym świecie. Pierwsza z nich – „Throwback Edition” – to figurki w strojach z legendarnej kampanii BTS Meal z 2021 roku. Druga, „Encore Edition”, pojawi się już 23 września i nawiązuje do najnowszej współpracy BTS z McDonald’s. Każda postać została dopracowana w najmniejszych szczegółach, a nawet pudełka Happy Meal zyskały nowy, unikalny design!
Na tym jednak nie koniec atrakcji. Po odebraniu swojego Happy Meala, wystarczy zeskanować kod QR z opakowania, aby przenieść się do świata TinyTAN dzięki grze „TinyTAN Power Up”. W aplikacji postacie będą kibicować użytkownikom podczas śpiewania największych hitów BTS – to prawdziwa gratka dla każdego fana, który chce poczuć się jak na koncercie swoich idoli.






