hity na MAXXa
hity na MAXXa

Firma Mattel wydała oświadczenie. Chodzi o nową kolekcję lalek

Firma Mattel wydała oświadczenie. Producent lalek Barbie przeprasza za błąd, który pojawił się na opakowaniach kolekcji „Wicked”.

TY Lim/Shutterstock
TY Lim/Shutterstock

Kolekcja lalek „Wicked”: błędny link na opakowaniach

Na rynku pojawiły się nowe lalki z firmy Mattel, który powstały w ramach promocji filmu „Wicked” z Arianą Grande i Cynthią Erivo w rolach głównych. Nad kodem kreskowym na opakowaniu znajduje się adres strony internetowej. Doszło jednak do pomyłki. Link zamiast prowadzić na stronę filmowej adaptacji musicalu, prowadzi na stronę Wicked Pictures – studia pornograficznego z siedzibą w Kalifornii.

Firma Mattel wydała oświadczenie

W mediach społecznościowych zrobiło się poruszenie. Internauci zauważyli błąd na opakowaniu lalek, które wciąż są dostępne na półkach sklepowych. Firma Mattel wydała oświadczenie, w którym przyznała, że: „głęboko żałuje tego niefortunnego błędu. Rodzice powinni mieć świadomość, że ta witryna nie jest przeznaczona dla dzieci”.

Nie jest jasne, ile lalek z błędnym linkiem zostało wysłanych do sklepów. Wiadomo jednak, że zabawki były sprzedawane w amerykańskiej sieci Target. Produkt nie jest już u nich dostępny online. Firma jednak potwierdziła, że podejmuje „natychmiastowe działania”, by naprawić błąd.

Konsumenci, którzy już mają produkt, powinni wyrzucić opakowanie produktu lub ukryć link i skontaktować się z działem obsługi klienta Mattel w celu uzyskania dalszych informacji.

 

Oceń ten artykuł 0 1