Wywodząca się z Malezji sieć MR.DIY z impetem wkracza na polski rynek, zapowiadając otwarcie pierwszych sklepów już w najbliższym czasie. Z ponad 4 tysiącami placówek na całym świecie i obecnością w 12 krajach, w tym m.in. Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Turcji i Hiszpanii, MR.DIY jest znaczącym graczem na globalnym rynku detalicznym.
Polska stanie się trzynastym krajem i trzecim rynkiem w Europie, gdzie marka zdecydowała się na ekspansję.
Konkurencja na rynku dyskontów i sklepów „dom i ogród” się zaostrza
Jak donosi „Rzeczpospolita”, MR.DIY nie ograniczy swojej działalności tylko do segmentu „dom i ogród”, tradycyjnie kojarzonego z takimi gigantami jak Castorama czy Leroy Merlin. Malezyjska sieć ma w planach konkurować również z szeroką gamą dyskontów przemysłowych, w tym z popularnymi w Polsce Pepco, Action, Woolworth czy Dealz.
Pierwsze sklepy MR.DIY już niebawem
MR.DIY zapowiedziało otwarcie łącznie 10 sklepów na terenie Polski do końca pierwszego kwartału 2025 roku. Pierwsze cztery placówki zadebiutują jeszcze w tym roku w:
- Zabrzu,
- Krakowie,
- Piotrkowie Trybunalskim i
- Bielsku-Białej.
Otwarcie tych sklepów już w listopadzie i grudniu to wyraźny sygnał, że MR.DIY ma poważne plany względem polskiego rynku i zamierza szybko zdobyć zaufanie polskich konsumentów.