Gang Swojaków opuszcza Biedronkę i wraca do lasu…
Gang Swojaków zawitał do Biedronki pod koniec sierpnia. W sieci sklepów pojawiły się wtedy Magiczne Swojaki (Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola) oraz Zagrożone Swojaki (żubr, sóweczka, morświn, jeż oraz ryś). Akcja promocyjna z maskotkami od wielu lat cieszy się sporą popularnością, a Biedronka zdradza w specjalnym komunikacie prasowym, że w tegorocznej odsłonie rozdała ponad 5,5 miliona pluszaków!
Niestety, wszystko, co dobre kiedyś się kończy i Gang Swojaków wkrótce wróci tam, skąd przyszedł, czyli do polskich lasów. 20 listopada br. klienci mogli odebrać ostatnie naklejki. Teraz pozostało im tylko kilka dni, aby wymienić zebrane punkty na Swojaka, bowiem sieć sklepów wyznaczyła na to czas do 1 grudnia br. Trzeba jednak się spieszyć, bo maskotki szybko znikają ze sklepowych półek, więc akcja promocyjna trwa także do wyczerpania zapasów. Nie przegapcie okazji dla swoich pociech!
fot. Biedronka/Materiały prasowe
Co jeśli nie udało mi się zebrać odpowiedniej ilości naklejek? Wciąż istnieje możliwość zakupu Swojaków bez posiadania punktów. Większą cenę musimy zapłacić oczywiście za „dużą” maskotkę, czyli za Magicznego Swojaka.
Który Swojak cieszył się największą popularnością?
Biedronka doskonale wie, że dzieci szaleją na punkcie pluszaków i co roku wyczekują nowej akcji promocyjnej. W tym roku wybór naszych pociech najczęściej padał na Żółwia Zenka, który trafił do 600 tys. domów. Drugie miejsce zajął Raczek Romek, który sprzedał się w ponad 550 tys. egzemplarzy. Podium zamyka Sóweczka, która trafiła do 540 tysięcy rodzin. Sieć sklepów zdradziła, że w tym roku rozdała ponad 632 miliony naklejek, ale nie wszystkie z nich wymieniono jeszcze na pluszaki.
Cieszymy się, że bohaterowie naszej akcji edukacyjno-lojalnościowej sprawiają radość już tylu najmłodszym. Jednak to przedsięwzięcie ma na celu również niesienie realnej pomocy środowisku naturalnemu w Polsce. Dzięki wsparciu klientów realizujemy ten cel i konkretnie przyczyniamy się do ochrony zagrożonych gatunków zwierząt mieszkających na terenie naszego kraju
– przekazał Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji i CSR sieci Biedronka.
Przypomnijmy, że sieć sklepów przeznaczy 1,5 miliona złotych na wsparcie ochrony zagrożonych gatunków zwierząt w Polsce. Dziś wiadomo, że finalna kwota będzie wyższa dzięki wsparciu klientów, którzy chętnie kupili książkę towarzyszącą akcji Gang Swojaków o tytule „Chrońmy zagrożone zwierzęta”. Cały przychód ze sprzedaży książki zostanie przeznaczony na realizację projektu, który realizowany jest we współpracy z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra”, organizacją aktywnie pomagającą zwierzętom od ponad 30 lat.
Macie już swojego Swojaka?
Autor: Hubert Wiączkowski