Koniec „Halo, tu Polsat”. Wyniki oglądalności mówią wszystko

Z anteny Polsatu zniknęło poranne pasmo „Halo, tu Polsat”. Teraz podano, jaką oglądalnością śniadaniówka cieszyła się przez dziewięć miesięcy emisji. Nie jest tajemnicą, co dalej z programem.

fot. AKPA
fot. AKPA

„Halo, tu Polsat” – oglądalność

W sierpniu ubiegłego roku Polsat wystartował z własnym programem śniadaniowym, mającym być konkurencją dla „Pytania na śniadanie” i „Dzień dobry TVN”. Do roli prowadzących „Halo, tu Polsat” zaangażowano największe gwiazdy stacji: Paulinę Sykut-Jeżynę i Krzysztofa Ibisza oraz Macieja Rocka i Agnieszkę Hyży, a także Katarzynę Cichopek i Macieja Kurzajewskiego, którzy wcześniej związani byli z TVP.

„Halo, tu Polsat” nadawany był dotąd trzy razy w tygodniu – w piątki, soboty i niedziele. Jak informuje teraz portal Wirtualne Media, według danych Nielsena po dziewięciu miesiącach średnia oglądalność wyniosła 178 tysięcy widzów. Lider wśród śniadaniówek – „Dzień dobry TVN”, w maju miał ich średnio 412 tysięcy.

„Śniadaniowy program Polsatu ma stabilną widownię” – podkreślają Wirtualne Media. Dotąd największą popularnością cieszyło się wydanie z 1 marca. Przyciągnęło ono 259 tysięcy odbiorców. Najmniej, bo średnio 108 tysięcy osób, śledziło program z 2 maja. Miesiącem najwyższej oglądalności „Halo, tu Polsat” był grudzień.

„Halo, tu Polsat” znika z anteny

W ten weekend widzowie Polsatu nie zobaczą już nowych wydań porannej audycji, bo stacja zdecydowała o zdjęciu jej z ramówki na dwa miesiące. Ostatni przed przerwą wakacyjną odcinek pokazano 1 czerwca. „Halo, tu Polsat” ma powrócić w sierpniu.

Oceń ten artykuł 3 4

Ogólna ocena Koniec „Halo, tu Polsat”. Wyniki oglądalności mówią wszystko to: 42% / 100%, uzyskana z: 7 głosów.