Cleo – kariera
Cleo już od dekady utrzymuje się w czołówce największych gwiazd polskiej muzyki. Wokalistka, której kariera na dobre rozkręciła się dzięki przebojowi „My Słowianie”, dziś ma na swoim koncie cztery albumy studyjne i dziesiątki radiowych hitów. Na początku miesiąca jurorka „The Voice Kids” uraczyła fanów kolejnym singlem. „Karminowe usta” zostały ciepło przyjęte przez słuchaczy.
Joanna Klepko, bo tak naprawdę nazywa się Cleo, jeszcze przed premierą „Karminowych ust” zapowiadała, że singiel ten jest początkiem nowej ery w jej twórczości. Jak się wkrótce okazało, 39-latka nie tylko obrała nowy kierunek muzyczny, ale też zdecydowała się zrewolucjonizować swój wizerunek. Dawne stylizacje i słynny kucyk poszły w odstawkę. Gwiazda zaprezentowała zupełnie inne, bardziej „demoniczne” oblicze.
Cleo przeszła metamorfozę
W ramach promocji nowego singla Cleo odwiedziła w środę „Dzień dobry TVN”. W programie mówiła m.in. o powrocie do swoich „słowiańskich korzeni”.
Stęskniłam się za tymi brzmieniami, może ten ostatni czas pandemii bardzo zbliżył mnie do natury, do obcowania z naturą, to mi daje bardzo dużo spokoju. Miałam taką potrzebę serca, żeby znowu iść w tę stronę
– wyznała.
W „Dzień dobry TVN” wokalistka pojawiła się w stylizacji identycznej jak ta z teledysku do „Karminowych ust”. Kiedy pod studiem pozowała przed fotoreporterami, uwagę przyciągało zwłaszcza jej spojrzenie. Artystka przyszła do programu śniadaniowego w soczewkach, które zmieniły kolor jej oczu na czerwony, idealnie pasującymi do odcienia szminki i efektownej kreacji z głębokim dekoltem.
fot. AKPA
Autor: Maria Staroń