Chociaż McDonald’s, to miejsce, które nie kojarzyło się z wyszukaną zastawą, to ta sytuacja ma się zmienić. Do tej pory skromny widelec mogliśmy znaleźć przy okazji zamówienia sałatki, teraz w towarzystwie szlachetnego, plastikowego noża ma również pojawić się jako asysta w jedzeniu bardziej wyszukanych, skomplikowanych, droższych burgerów.
McDonald’s, na początek, ma wprowadzić to innowacyjne rozwiązanie do 1400 restauracji, które znajdują się we Francji. Wcześneij przeprowadził skomplikowane badania w kilkudziesięciu lokalach w tym kraju i wypadły one nad wyraz pomyślnie - tak informuje "Le Figaro".
"Sztućce to ewolucja, a nie zerwanie z przeszłością – powiedział szef marketing koncernu we Francji Xavier Royaux.
Popularność burgerów we Francji wzrasta w oszałamiającym tempie. McDonald’s również zmienia swoją ofertę w Polsce – coraz cześciej możemy spotkać wyszukane kanapki w menu sezonowym. Kto wie czy i tutaj ktoś nie wyciągnie do nas pomocnej dłoni ze sztućcami zapakowanymi w serwetkę ;)