Choć „Milionerzy” zadebiutowali w tegorocznej jesiennej ramówce później niż zwykle, bo 4 listopada, szybko udowodnili, że nadal mają wiele do zaoferowania.
Zaskakujące wyniki oglądalności nowego sezonu „Milionerów”
Najnowsze dane dotyczące oglądalności 15. sezonu, udowadniają, że program wciąż znajduje swoje miejsce w sercach i planach wieczornych Polaków. Według informacji przekazywanych przez portal Wirtualne Media, średnia oglądalność po dwóch tygodniach emisji wynosi 988 tys. widzów, co czyni stację TVN wiceliderem telewizyjnego rynku w paśmie emisji popularnego teleturnieju.
„Milionerzy” są emitowani od poniedziałku do czwartku o godzinie 20.50. Pomimo późniejszego debiutu w jesiennej ramówce, program szybko odzyskał swoją widownię. Analiza danych Nielsena ujawnia, że TVN zajmuje drugie miejsce na rynku telewizyjnym w czasie emisji „Milionerów”, ustępując jedynie TVP2. Co ciekawe, największym zainteresowaniem cieszyły się dwa ostatnie wydania programu, które przyciągnęły średnio około 1,2 mln widzów, co może świadczyć o rosnącej popularności teleturnieju.
Pierwszy milion w sezonie!
W jednym z ostatnich odcinków padł pierwszy milion złotych w tym sezonie. Szczęśliwym zwycięzcą został Marek Wojtuń, nauczyciel z Piaseczna, który dołączył do elitarnego grona milionerów w historii programu. To wydarzenie z pewnością przyczyniło się do wzrostu zainteresowania „Milionerami”.
„Milionerzy” niezmiennie udowadniają, że są teleturniejem, który potrafi zarówno edukować, jak i dostarczać niezapomnianych emocji. Ich stała popularność i wysokie wyniki oglądalności świadczą o tym, że widzowie wciąż chętnie spędzają wieczory, kibicując uczestnikom w drodze po milion.