hity na MAXXa
hity na MAXXa

Nicola Coughlan z "Bridgertonów" nową twarzą SKIMS! Kim Kardashian zaskakuje wyborem

Kim Kardashian znów udowadnia, że ma niezawodny zmysł marketingowy! Tym razem do promocji swojej marki SKIMS wybrała Nicolę Coughlan, gwiazdę hitowego serialu "Bridgertonowie". Fani obu ikon są wniebowzięci, a połączenie tych dwóch światów wywołało prawdziwą sensację.

fot. ANGELA WEISS/AFP/East News
fot. ANGELA WEISS/AFP/East News

Kim Kardashian – geniusz marketingu?

Kim Kardashian, znana z umiejętnego dobierania gwiazd do promocji swojej marki SKIMS, tym razem wybrała Nicolę Coughlan, aktorkę uwielbianą za rolę Penelope Featherington w hitowym serialu "Bridgertonowie". Wybór ten zbiegł się z premierą 3. sezonu serialu na Netflixie, co tylko potwierdza marketingowy zmysł Kardashian.

Nicola Coughlan w roli modelki SKIMS

W promocyjnym klipie, którym Kardashian podzieliła się na Instagramie, Coughlan prezentuje zieloną, obcisłą sukienkę, podkreślającą jej kształty. W tle słychać klasyczną muzykę, a kamera delikatnie przesuwa się po różowych kadrach, by w końcu skupić się na aktorce. Coughlan wypowiada słowa "Wszyscy noszą SKIMS".

Reakcje fanów

W komentarzach pod postem nie brakowało pochwał dla Kardashian jako "geniusza marketingu". Wiele w żartobliwy sposób odnosiło się do stylu narracji znanej z "Bridgertonów", a fani wyrażali swoje zadowolenie z tego, że Coughlan ma swoje "pięć minut" w świecie mody. Samą decyzję o wyborze Coughlan uznano za potwierdzenie marketingowego talentu Kardashian.

Nicola Coughlan z "Bridgertonów" w nowej, zachwycającej roli!

Nicola Coughlan, znana głównie z roli w "Bridgertonach", tym razem zachwyca jako twarz SKIMS – marki należącej do Kim Kardashian. Ta nieoczywista współpraca została przyjęta z ogromnym entuzjazmem przez fanów, którzy nie szczędzili pochwał zarówno dla Kardashian za swoje marketingowe umiejętności, jak i dla Coughlan za jej występ w kampanii. Wydaje się, że połączenie świata mody z popularnym serialem okazało się strzałem w dziesiątkę.

Oceń ten artykuł 0 0