Singiel „Every Day Is A Holiday” będzie miał swoją premierę już 23 listopada. Utwór zostanie wykorzystany w świątecznej reklamie marki H&M, która emitowana będzie we wszystkich krajach, w których znajdują się stacjonarne sklepy szwedzkiej sieciówki. Gwiazda dołączyła tym samym do grona takich gwiazd jak Lady Gaga, Beyonce czy Lana Del Rey, które współpracowały z marką w poprzednich latach.
O singlu wiadomo na razie tyle, że za jego produkcję odpowiada DJ Duke Dumont, który ma na swoim koncie utwory takie jak „Need U (100%)”, „I Got U” czy „Won’t Look Back”, które w 2013 i 2014 roku były hitami w Wielkiej Brytanii. Producent nowej piosenki Katy Perry tworzy muzykę house i techno. Czy singiel promujący świąteczną kolekcję H&M również będzie utrzymany w takim klimacie?
Katy poza nagraniem utworu na potrzeby kampanii H&M, wystąpiła również w sesji zdjęciowej promującej markę. Świąteczna kolekcja wejdzie do sklepów już w tym miesiącu.