hity na MAXXa
hity na MAXXa

Olivia Rodrigo została nową twarzą kultowej marki kosmetyków

W świecie show-biznesu, gdzie talent muzyczny i wizerunek idą w parze, Olivia Rodrigo nieustannie udowadnia, że jej artystyczna wszechstronność nie zna granic. Po zakończeniu swojej światowej trasy koncertowej „Guts World Tour”, która zabrała ją do 60 miast w 20 krajach, gwiazda nie zwalnia tempa. Najnowszy rozdział w jej karierze to rola globalnej ambasadorki dla francuskiej marki kosmetycznej Lancôme, co stanowi kolejny krok w budowaniu jej pozycji jako ikony swojego pokolenia.

PAP/Abaca
PAP/Abaca

 

Trasa „Guts World Tour” Olivii Rodrigo, która trwała od lutego do końca października, była prawdziwym maratonem muzycznym. 21-letnia artystka, odwiedzając 60 miast w 20 krajach, nie tylko umocniła swoją pozycję na międzynarodowej scenie muzycznej, ale także zaskoczyła fanów niespodzianką w postaci filmu dokumentalnego „Olivia Rodrigo: Guts World Tour”, dostępnego na platformie Netflix. Dokument, zarejestrowany podczas jej występu w Los Angeles, pozwala widzom zajrzeć za kulisy jej muzycznej podróży. Po zakończeniu trasy, trzykrotna zdobywczyni nagrody Grammy zapowiedziała krótką przerwę w koncertowaniu, by powrócić na scenę w marcu w Kurytybie w Brazylii, a następnie odwiedzić Meksyk, Dublin i Manchester.

Lancôme - nowy rozdział w karierze Olivii Rodrigo

Zwieńczeniem intensywnego okresu w karierze Olivii Rodrigo jest jej nowa rola jako globalnej ambasadorki Lancôme. Wybór Rodrigo na twarz marki nie jest przypadkowy. Artystka od dawna podziwia Lancôme, markę, którą poznała, buszując w kosmetyczce swojej mamy.

To kultowa i ponadczasowa marka, która promuje wewnętrzne piękno

- mówi Rodrigo, podkreślając swoje emocjonalne związki z marką. W ramach kampanii Rodrigo wzięła udział w eleganckiej sesji zdjęciowej, gdzie w cekinowej kreacji i z makijażem podkreślającym jej naturalne piękno, prezentuje pomadkę L’Absolu Rogue Cream Lipstick.

Olivia Rodrigo — ikona swojego pokolenia

Françoise Lehmann, globalna prezeska Lancôme, w komunikacie prasowym wyraziła swoje oczarowanie osobowością i talentem Olivii Rodrigo. „Jesteśmy zainspirowani jej zaangażowaniem w dokonywanie pozytywnych zmian” - mówi Lehmann, podkreślając, że Rodrigo, przekształcając osobiste doświadczenia w muzykę, zachwyca miliony i wyrasta na ikonę swojego pokolenia. Rola ambasadorki Lancôme to nie tylko kolejny sukces w karierze Rodrigo, ale także potwierdzenie jej wpływu na współczesną kulturę i młode pokolenie.

PAP/RMF MAXX

Oceń ten artykuł 1 0

Ogólna ocena Olivia Rodrigo została nową twarzą kultowej marki kosmetyków to: 100% / 100%, uzyskana z: 1 głosów.