„Ostre cięcie” wróciło po pięciu latach. Są wyniki oglądalności
„Ostre cięcie” to jeden z najbardziej rozpoznawalnych reality show o fryzjerskich metamorfozach w Polsce. Po pięciu latach przerwy program powrócił na antenę, tym razem w ramówce TVN Style. Nowe odcinki emitowane były jesienią, od 19 października do 11 listopada, w niedzielne przedpołudnia.
Według danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualne Media, średnia widownia premierowych odcinków 11. sezonu wyniosła 31 tysięcy widzów. Przełożyło się to na 0,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W grupie komercyjnej 16-49 udział wyniósł 0,55 proc., a w grupie 16-59 – 0,50 proc. Największą popularnością cieszył się odcinek z 26 października, który zgromadził przed telewizorami 53 tysiące osób. Najniższy wynik zanotował trzeci odcinek, wyemitowany 9 listopada – obejrzało go 19 tysięcy widzów.
„Ostre cięcie”. Będzie 12. sezon
„Ostre cięcie” to program, którego misją jest wspieranie salonów fryzjerskich w codziennych wyzwaniach: braku klientów, trudności w zarządzaniu biznesem, napiętej atmosferze w zespole czy niedostatecznej jakości obsługi. Format prowadzony jest przez znany duet ekspertów: Andrzeja Wierzbickiego i Tomasza Schmidta. „Ostre cięcie” doczekało się już 10 edycji w latach 2012-2020 na antenie TTV. 11. sezon był pierwszym emitowanym w TVN Style. Jak informuje portal Wirtualne Media, już trwają castingi do kolejnej edycji programu, która pojawi się na antenie wiosną przyszłego roku.





