Podano wyniki oglądalności nowego show Czwórki. Ilu widzów przyciągała "Para do gara"?

Telewizyjna Czwórka w jesiennej ramówce zaproponowała widzom nowy program. Czy show "Para do gara. Ona mówi, on gotuje" przypadł do gustu widowni? Wiadomo już, jaka była oglądalność.

Wielkie zmiany w stacjach Polsatu

Ostatnie miesiące z pewnością nie były łatwe dla Polsatu, bo w ramówce i samych programach wprowadzono wiele istotnych zmian. Niektóre z nich szczególnie nie przypadły widzom. Szczególnie krytykowano zastąpienie Katarzyny Dowbor w "Naszym nowym domu" przez Elżbietę Romanowską. Oprócz tego szerokim echem odbiły się zmiany w ekipie "Twoja twarz brzmi znajomo" i przesunięcie "Tańca z Gwiazdami" na wiosnę przyszłego roku.

Nadawca zaproponował widzom w tym sezonie trzy nowe reality-show. Już wiadomo, że dwa z nich nie doczekają się kolejnych serii z powodu niskich wyników oglądalności. Mowa tu o "Temptation Island Polska" i "The Real Housewives. Żony Warszawy". Dużej widowni nie przyciągał przed ekrany także "Doda. Dream Show", w którym pokazywano przygotowania artystki do jej niedawnej trasy koncertowej. Wygląda więc na to, że szefostwo stacji będzie miało teraz twardy orzech do zgryzienia, bo w dobie streamingu walka o widzów jest o wiele trudniejsza.

Oto wyniki oglądalności programu "Para do gara. Ona mówi, on gotuje"

Zmiany w ramówce nie ominęły także siostrzanej stacji Polsatu, czyli telewizyjnej Czwórki. To właśnie tam przeniesiono emisję niezwykle popularnego "Love Island. Wyspa miłości". Nadawca zaproponował też w tym sezonie nowy program – "Para do gara. Ona mówi, on gotuje". W każdym odcinku show trzy pary walczyły o nagrodę pieniężną. Kobiety musiały zapamiętać i następnie przekazać swoim partnerom przepis podyktowany przez prowadzącego, Mateusza Gesslera. Mężczyźni musieli natomiast ugotować danie, mając do dyspozycji jedynie wskazówki ze strony partnerek.

Portal "Wirtualne Media" opublikował niedawno wyniki oglądalności "Pary do gara". Jak się okazuje, nowy format przyciągał przed ekrany średnio 150 tysięcy widzów. Dla porównania, ósmą edycję "Love Island" śledziło średnio 300 tysięcy osób.

W tym momencie nie jest pewne, czy Czwórka zdecyduje się na wyprodukowanie drugiego sezonu kulinarnego show. Wiadomo już jednak, że powstanie kolejna, dziewiąta już edycja "Love Island". Nadawca poinformował bowiem w środę o rozpoczęciu castingów do programu.

Oceń ten artykuł 0 0