hity na MAXXa
hity na MAXXa

Quebonafide zamiast nowego singla tworzy… napoje. Fani atakują, a raper im odpowiada

Milk Tea oraz wegańska Matcha Latte marki Miss Ti, sygnowana przez znanego polskiego rapera Quebonafide i producenta muzycznego Forxsta, to nowe propozycje sieci Lidl, które 9 lutego pojawiły się na sklepowych półkach. Jednak nie wszyscy fani muzyka „propsują” ten pomysł. Quebo w odpowiedzi publikuje krótki filmik w mediach społecznościowych.

Nowy biznes rapera Quebonafide. „Kumple mają gorzej, bo chcą money, ale skąd?”

„Miałem całe lato skakać w trasie, no a siedzę w chacie, robię kasę na herbacie” – rapuje w swoim ostatnim utworze „Matcha Latte” Kuba Grabowski, szerzej znany jako Quebonafide. Po raperze Mata z zestawem w McDonald’s, Ekipie Friza z lodami firmy Koral, czy sokami Teamu X w sklepach Biedronka, Quebo będzie następnym twórcą, który swój talent chce wykorzystać w branży gastronomicznej.

Grabowski wraz z producentem muzycznym Forxstem wprowadzili bowiem na rynek dwa nowe napoje: wegańską Matchę Latte oraz Milk Tea swojej własnej spożywczej marki MISS TI. Pomysł na produkty miał powstać w Azji, dokąd muzycy wybrali się na wspólną podróż. Po powrocie do Polski byli zawiedzeni naszym rodzimym asortymentem, a właściwie brakiem tego typu produktów na sklepowych półkach. Postanowili więc wziąć sprawy w swoje ręce.

Krytyka pod adresem Quebonafide rośnie. Raper przekornie odpowiada: „jednak będę tylko pił”

Lidl promuje napoje jako naturalnie pobudzające działanie, pozytywnie wpływające na pamięć i koncentrację. Jednak nie wszyscy fani Quebo są tak entuzjastycznie nastawieni do tej sprawy. Część z nich chce jak najszybciej wypróbować nowe produkty, lecz pod instagramowym postem rapera znaleźć można także krytyczne komentarze:

a kiedy ci sie uda wyprodukować nową muzyke zamiast herbaty

lepiej promujesz herbatke niz raperow z wytworni

Muzyk jednak zdaje się nie przejmować negatywnymi opiniami i publikuje krótki filmik, w którym w dość przekorny sposób odnosi się do krytyki na swój temat. Popijając swój nowy produkt, stwierdza:

Przechodziłem koło studia, pomyślałem sobie „wow, może coś nawet nagram”. Ale stwierdziłem, że jednak nie, że jednak będę tylko pił napój herbaciany na złość wszystkim.

Carrefour wprowadza zmiany. Czy nowe rozwiązanie spodoba się klientom?
Francuski Carrefour testuje pierwszy w kraju „wegański sklep mięsny”. Sieć supermarketów wprowadziła ladę z roślinnymi substytutami, które mają imitować kawałki mięsa. Jest...

Oceń ten artykuł 0 0