Reklama Allegro z dziadkiem nagrodzona w Cannes!

To ogromne wyróżnienie dla polskiej reklamy! Agencja reklamowa Bardzo, która odpowiada za spot z dziadkiem uczących się angielskiego, zdobyła Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017.

Ta reklama poruszyła miliony Polaków na tyle, że stała się najpopularniejszą polską reklamą na YouTube w 2016 roku. Ba, doceniono ją nawet za granicą! A teraz jej twórcy, agencja Bardzo, otrzymała na na festiwalu reklamowym w Cannes statuetkę Brązowego Lwa w kategorii Entertainment. Reklama okazała się lepsza od 190 innych projektów z całego świata.

Reklama Allegro opowiada historię dziadka, który uczy się języka angielskiego. Wszystko po to, by móc porozmawiać podczas świąt ze swoją wnuczką, która mieszka za granicą. Kto nie pamięta, może sobie przypomnieć:

Komentarze
Czytaj jeszcze: