hity na MAXXa
hity na MAXXa

Są wyniki oglądalności „Halo, tu Polsat”. Dane nie pozostawiają złudzeń

W miniony piątek wystartowała emisja „Halo, tu Polsat”, nowej na rynku śniadaniówki mającej stanowić konkurencję dla „Pytania na śniadanie” i „Dzień dobry TVN”. Teraz pojawiły się wyniki oglądalności, które pokazują, jak program poradził sobie na rynku w pierwszy weekend.

fot. Gałązka/AKPA
fot. Gałązka/AKPA

„Halo, tu Polsat” już po premierze

Polsat od paru tygodni szumnie zapowiadał start śniadaniowego pasma, które ma być konkurencją dla pokazywanych przez TVP2 i TVN „Pytania na śniadanie” i „Dzień dobry TVN”. Jeszcze przed uruchomieniem projektu ujawniono, że prowadzącymi będą: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz oraz Agnieszka Hyży i Maciej Rock, w programie mają pojawiać się też: Aleksander Sikora, Marcelina Zawadzka, Ewa Wachowicz czy Mateusz Gessler.

W przeciwieństwie do nadawanych codziennie programów śniadaniowych konkurencji, „Halo, tu Polsat” ma być pokazywany trzy razy w tygodniu – w piątki, soboty i niedziele od godziny 8. do 11. Pierwszy, emitowany 30 sierpnia odcinek poprowadzili Hyży i Rock, dwa kolejne – Cichopek i Kurzajewski. Znane są już wyniki oglądalności.

„Halo, tu Polsat” – wyniki oglądalności

Wiadomo już, ilu widzów miały trzy pierwsze wydania „Halo, tu Polsat” pokazywane w okresie od 30 sierpnia do 1 września 2024 roku. Jak informuje portal Wirtualne Media, zgromadziły one średnio 169 tys. widzów, przy czym grono oglądających powiększało się z odcinka na odcinek. Pierwszy zgromadził ich 133 tysiące, drugi – 177 tysięcy, a trzeci – 195 tysięcy. Serwis zauważa, że nie jest to jednak zaskoczeniem, bo „zasadniczo weekendowe wydania programów śniadaniowych mają więcej widzów niż odcinki emitowane w dni powszednie”.

„Startujemy jako ostatni program rynku. Mamy wsparcie promocyjne na start, ale potem przyjdzie twarda walka o wynik. Uruchamiałem już wiele programów, więc mam przypuszczenia jak może być. Pewnie do końca roku nie będziemy jeszcze nr 1, ale będziemy walczyć i rozpychać się na rynku. Myślę, że dwa sezony to potrwa” – deklarował zaś ostatnio Edward Miszczak.

Oceń ten artykuł 18 56

Ogólna ocena Są wyniki oglądalności „Halo, tu Polsat”. Dane nie pozostawiają złudzeń to: 24% / 100%, uzyskana z: 74 głosów.