Show prowadzony przez Martę Manowską pobił rekord i znalazł się na pierwszym miejscu TOP10 programów minionego weekendu. Wczorajszy odcinek zobaczyło ponad 2,3 mln osób. To sprawiło, że był liderem pasma. Co więcej, widownia była najwyższa od początku nadawania!
Co działo się w 11. odcinku „Rolnik szuka żony”? Kiedy finał?
24 listopada widzowie mogli zobaczyć przedostatni odcinek 11. edycji programu „Rolnik szuka żony”. Decyzje uczestników wzbudziły skrajne emocje. Między Marcinem i Anią oraz Rafałem i Dominiką uczucie kwitnie. Fani kibicują parą i trzymają kciuki za rozwój ich relacji. Co u pozostałych rolników i rolniczek? Sebastian zerwał kontakt z Kasią, ale postanowił zadzwonić do Patrycji. Adam rozstał się z Wiktorią i przepraszał ją za zmarnowanie jej czasu. Drogi Agaty i Mirka również się rozeszły.
Jak potoczą się dalsze losy bohaterów randkowego show TVP? Czy spotka ich miłość, o której marzą? Czy pary przetrwają? Jak minęły im kolejne tygodnie znajomości? Tego dowiemy się w za kilka dni. Finał programu „Rolnik szuka żony” już w najbliższą niedzielę - 1 grudnia - o 21:20 na antenie TVP 1. Będzie również dostępny online na tvp.vod.pl.
Wyniki oglądalności TVP
W miniony weekend nie tylko „Rolnik szuka żony” cieszył się ogromną popularnością. Serial TVP1 „Gra z Cieniem” zanotował rekordową widownię na poziomie 1,6 mln widzów, osiągając udział w rynku na poziomie 12,4%. To najwyższy wynik od początku nadawania serialu.
Z kolei półfinał muzycznego show „The Voice of Poland” na antenie TVP2 przyciągnął 1,5 mln widzów, co przełożyło się na udział w paśmie wynoszący 13,1%. Program okazał się liderem swojego pasma, co potwierdza jego niesłabnącą popularność wśród widzów.
TVP może również pochwalić się sukcesem innego serialu - „Profilerka”. Przedostatni odcinek tego kryminału zgromadził przed telewizorami 1,2 mln widzów, co dało udział w rynku na poziomie 9,4%.
Na uwagę zasługuje również finał kolejnej edycji programu „Szansa na sukces”. Niedzielne zmagania finałowe śledziło 1 mln widzów, z udziałem na poziomie prawie 9,4%. Cały program cieszył się średnią oglądalnością na poziomie 950 tys. widzów, co przełożyło się na udział w rynku wynoszący 10%.
]
Autor: Katarzyna Solecka