„The Voice of Poland 15” miał być hitem. Są wyniki oglądalności

Wiadomo już, jaką oglądalność miał piętnasty sezon „The Voice of Poland”. Edycja z powracającym Michałem Szpakiem, debiutującym Kubą Badachem i nowymi prowadzącymi miała być hitem. Czy rzeczywiście tak było? Decyzja TVP w sprawie przyszłości programu mówi wszystko.

fot. Gałązka/AKPA

„The Voice of Poland 15” – wyniki oglądalności

30 listopada zakończyła się piętnasta edycja „The Voice of Poland”. Zwyciężczynią programu została wybrana Anna Iwanek, podopieczna debiutującego w roli trenera Kuby Badacha. Oprócz wspomnianego muzyka w obrotowych fotelach w tym sezonie zasiadali: Lanberry, Tomson i Baron oraz powracający po długiej przerwie Michał Szpak. Gospodarzami byli natomiast Paulina Chylewska, Maciej Musiał i Jan Dąbrowski.

Wiadomo już, jaką oglądalność miała zakończona właśnie odsłona „The Voice of Poland”. Program śledziło w TVP2 średnio 1,4 mln widzów – podaje portal Wirtualne Media, przytaczając dane Nielsen Audience Measurement.

Co dalej z „The Voice of Poland”?

Flagowy talent show Dwójki z odcinka na odcinek powiększał widownię – najmniej osób, bo 988 tysięcy, oglądało pierwsze wydanie z 7 września. Hitem był finał, który przyciągnął średnio 1,8 mln widzów. Piętnastej edycji nie udało się jednak przebić wyników z poprzedniego sezonu, który miał średnio 1,55 mln widzów.

Mimo tego TVP jest zadowolona z wyników „The Voice of Poland” – w swoim Centrum prasowym podkreśla, że listopadowe wydania miały średnio 1,6 mln widzów, a finał znalazł się w top 15 tytułów miesiąca. Format cieszył się też dużą popularnością w sieci – w TVP VOD piętnasty sezon miał 232 tysiące odtworzeń, co stanowi 134% wzrostu względem poprzedniego roku.

Co dalej z „The Voice of Poland”? Decyzja już zapadła i nie jest tajemnicą. Telewizja Polska zapowiedziała realizację kolejnej, szesnastej odsłony. Obecnie jednak nie wiadomo, kiedy dokładnie zagości na antenie i kto zostanie do niej zaangażowany.

Autor: Maria Staroń

Komentarze
Czytaj jeszcze: